Susteen

Koot

Goed geregeld prima service

E.J. Beumer

Goede ervaring met een duidelijke uitleg over de gang van zaken.

Mulders

Afspraak snel geregeld, de expert kwam op tijd op de afspraak en heeft een grondige inspectie gedaan aan de woning.

nvt

Netjes aan de telefoon, maar nu na een maand, nog geen label.
Netjes aan de telefoon, maar nu na een maand, nog geen label.
Begin december aangevraagd. ivm drukte ( kerst oud en nieuw) kon er pas voor begin januari een afspraak. dat is begrijpelijk en geen probleem. wordt last minute afgebeld vanwege ziekte, en nu twee weken later word ik gebeld voor nieuwe afspraak voor begin februari. sorry, maar dat is te lang. huur dan een extra externe in, om de achterstand in te lopen, maar houd mensen niet zolang aan de lijn.

B. de Groot

Snel geholpen

Bosman

Het was een erg fijn contact met deze dienstverlener. We hadden snel een afspraak en de persoon die het label op kwam nemen was erg professioneel. Alles werd na- en opgemeten en na een week was het... Het was een erg fijn contact met deze dienstverlener. We hadden snel een afspraak en de persoon die het label op kwam nemen was erg professioneel. Alles werd na- en opgemeten en na een week was het label beschikbaar. Zeker een aanrader.

Marianne

Prima ervaring,

R. den Broeder

We hebben een eerlijk isolatie-advies gekregen, met gevoel voor relativering. Plezierige en open minded adviseur.

Bolier

Goede adviezen op maat. Deskundige adviseur en ook keurig gebeld of er nog vragen over het advies waren

GONUL DOGAN

Heel vriendelijk en alles goed uitgelegd