Laura

Mooie fotoboeken van hoge kwaliteit

Goede prijs-kwaliteitverhouding
Veel opties

Jana Verhaeghe

Ik ben zo tevreden met mijn fotoalbum dat ik hier besteld heb. Ik had mijn ontwerp in Canva gemaakt en dus niet in Adobe. Bij vele bedrijven gaat dit dan heel moeilijk om af te drukken. Gelukkig... Ik ben zo tevreden met mijn fotoalbum dat ik hier besteld heb. Ik had mijn ontwerp in Canva gemaakt en dus niet in Adobe. Bij vele bedrijven gaat dit dan heel moeilijk om af te drukken. Gelukkig ging dat hier heel vlot. Dankzij de feedback kon ik aanpassen waar nodig. Het album werd snel geleverd en is van top kwaliteit!

Advies

Klaas

Top

Snel, goede kwaliteit

Lieke

Zeer goed

Goede kwaliteit en snelle levering

Greyandgold

Wat een snelle topservice!

Duidelijk • Zeer snelle service• Zeer strak design!

E van Gent

Bierviltjes besteld met eigen ontwerp. Deze waren erg leuk. Mooie kwaliteit!

j. Bruijne

Goed drukwerk geleverd, exact naar wens

kwaliteit snelheid prijs

Jan

Zeer positief!

Goede website waarmee eenvoudig een bestelling kan worden gemaakt. Flyers zijn conform aangegeven tijd afgeleverd.

Marjan van den Brink

Zeer tevreden, goede en makkelijke website, mooi resultaat en op tijd geleverd

mooi resultaat, makkelijke website

Joelle

Mooie fotoboeken, ze worden enkel iets donkerder afgedrukt dan ik ze aanlever.

De aanleverinfo is duidelijk

Reactie Drukwerknodig:

Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Graag komen wij hierover in contact. We willen natuurlijk graag dat je blij bent met de bestelling. Ik zal je een mailtje... Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Graag komen wij hierover in contact. We willen natuurlijk graag dat je blij bent met de bestelling. Ik zal je een mailtje sturen om samen naar de kwestie te kijken. Team Drukwerknodig