Jack v/d Goot

Prettig winkelen personeel behulpzaam

Reactie Pronto Wonen:

Dankjewel Jack, voor deze mooie review.

Kuik

Prettig en deskundig geholpen

Reactie Pronto Wonen:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Heel fijn te horen dat je prettig en deskundig bent geholpen in onze winkel. Ook in de toekomst staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet,... Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Heel fijn te horen dat je prettig en deskundig bent geholpen in onze winkel. Ook in de toekomst staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Huissen.

Frints

Prettig winkelen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen!
Pronto Wonen Breda

Pronto spijkenisse

Leuk en vriedelijk geholpen goed advies gekregen

Pronto wonen

Fijne zaak , overzichtelijk , en bij vragen stond het personeel paraat ! Maar lieten ons verder vrij om rond te kijken .

Henk Hofman

Vlotte en nette communicatie

Beste Henk,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel. Wij wensen uw veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,...
Beste Henk,
Pronto Wonen Nijmegen

Vincent Molkenboer

Zeer positief

Pronto geleen.

Klant vriendelijk bedrijf hier is de klant nog koning.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Pronto...
Pronto Wonen Sittard-Geleen

Rietdijk

Werd naar tevredenheid geholpen

Beste klant,
Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe tafel!
Pronto Wonen Breda