VAB

Geuvers Bv

Gisteren in panne gevallen om 15u15 op de E40 te Sterrebeek en ben nog net op de pechstrook geraakt via de bijstand van het automerk moest ik contact opnemen met VAB.
Gans de uitleg gedaan en...
Gans de uitleg gedaan en toen melde ze mij dat de wachttijd ongeveer 1 uur tot 1.5 uur was maar omwille van de gevaarlijke plaats waar ik stond dat de takelwagen rond 0.5 uur ter plaatse zou zijn.
Om 16u52 bijna 2 uur na de melding kreeg ik telefoon van de VAB met de melding dat ze geen takelwagen hadden en dat ik doodleuk maar de 112 moest bellen.
Dit is zeer fijn te horen als je al bijna 2 uur buiten op de pechstrook staat in de kou, wind en regen.
Ik heb dit dan direct gedaan en binnen de 0.5 uur stond de signalisatiewagen reeds opgesteld en enkele minuten later was de takelwagen ter plaatse.
Ik moest dan ook direct deze takelkosten betalen omdat ik de 112
had gebeld.
Ik begrijp dit omdat de het laatste takelbedrijf uiteraard moet vergoed worden voor hun werk maar in het andere geval was het gratis via mijn assistance van het automerk.
Nog straffer wordt het als ik hoor dat het laatste takelbedrijf dikwijls samen werkt met VAB als ze beperkt in capaciteit zitten.
Waarom hebben ze dit dan niet direct gedaan?
Zeer teleurgestelde klant om zijn best uitgedrukt.

Wilfried

Binnen vijf kwartier hulpverlening aanwezig en alles keurig opgelost. Half uur voor arriveren werd ik nog eens gebeld. Prima service op die manier!

Snelle interventie

Daniella Rosseau

Vriendelijk voortgeholpen door de 2 de wegenwachter die me goede tips gaf. Nadeel is dat ik de 1 ste keer de hele dag heb moeten wachten.

Snel gereageerd

defreyne daniel

Zeer goede ervaring korte wachttijd,onderlegde mekanieker,vriendelijke man ,geen enkele bemerking PLUIM voor de mekanieket en VAB

Tim Roes

Vriendelijke behulpzame en pragmatische medewerkers.

Jacques Leyman

Vlotte service, het probleem werd opgelost en de afspraak gebeurde zoals vermeld.

De vos

Heel slecht 4 u moeten wachten

Al enkele keren snel en efficiënt geholpen