VAB

Raymond Meeus

Auto opgehaald door VAB na de avond ervoor een afspraak te hebben gemaakt. Auto ging naar de garage gebracht worden. Na contact op te nemen met de garage blijkt er geen auto te zijn aangekomen. Zelf... Auto opgehaald door VAB na de avond ervoor een afspraak te hebben gemaakt. Auto ging naar de garage gebracht worden. Na contact op te nemen met de garage blijkt er geen auto te zijn aangekomen. Zelf naar VAB moeten bellen om dan te horen te krijgen dat mijn auto, wegens drukte, in een depot werd geplaatst. Ik werd hier niet van op de hoogte gebracht. De garage had ook tijd ingepland om de auto te herstellen, tevergeefs... Weinig professioneel als je het mij vraagt.

Reactie VAB:

Beste Raymond, het spijt ons dat de communicatie naar jou toe niet optimaal verlopen is. Door goede communicatie had onze service beter kunnen verlopen en had jouw garage de herstelling kunnen... Beste Raymond, het spijt ons dat de communicatie naar jou toe niet optimaal verlopen is. Door goede communicatie had onze service beter kunnen verlopen en had jouw garage de herstelling kunnen aanvatten zoals afgesproken.

Franki Olieu

Na pech werd mijn auto getakeld en naar de Midasgarage gebracht waar ik herstellingen en onderhoud laat doen. Daarna kreeg ik van VAB een vervangwagen (waarvoor ik in mijn lidmaatschap betaal).... Na pech werd mijn auto getakeld en naar de Midasgarage gebracht waar ik herstellingen en onderhoud laat doen. Daarna kreeg ik van VAB een vervangwagen (waarvoor ik in mijn lidmaatschap betaal). Twee dagen later werd ik door de garage verwittigd dat de dieselpomp in mijn wagen defect is en dat het vervangen van brandstofpompen niet wordt gedaan in Midasgarages.
Daarom ging ik onmiddellijk op zoek naar iemand die de pomp zou kunnen vervangen bij mij thuis in de garage. Nu moest ik alleen nog mijn wagen terug bij mij thuis krijgen. Ik dacht dat het een kleine moeite zou zijn voor VAB om mijn wagen op te halen en bij af te zetten bij mij thuis. Maar dat bleek bij telefonisch contact redelijk verkeerd gerekend. Ik wees erop dat ik nog altijd pech had met mijn wagen en niet kon rijden. Als antwoord kreeg ik dat het mijn schuld was dat de wagen in een Midasgarage stond en dat ik maar op de hoogte moest zijn dat die geen herstellingen doen van brandstofpompen. Alsof ik op voorhand wist wat het pechprobleem was. Er werd mij ook op gewezen dat de wegenwachter mij van het probleem op de hoogte bracht. Het enige wat die deed was de auto proberen te starten en mij ervan te overtuigen dat er geen diesel meer in mijn tank was, hoewel de brandstofmeter nog een eind boven de reserve stond. Na het opladen van de auto wou hij persé bij een tankstation stoppen om extra diesel te tanken, waarna de auto natuurlijk nog altijd niet startte. Tot zover waarvan de wegenwachter mij op de hoogte bracht.

Dus ik moet van VAB zelf op voorhand weten wat het probleem met mijn auto is en of dat zal kunnen hersteld worden in de garage van mijn keuze. Kortom ik moet als leek meer weten dan een wegenwachter. Mijn kennis over brandstofniveau is in ieder geval al beter, dat is dus al een mooi begin. Conclusie was dat het mij nu 150 euro zal kosten om de auto van de garage naar mij thuis op een andere garage te brengen door de VAB, een ritje van een vijftal minuten...

Ik sta dus nog altijd met pech en moet maar 'mijn plan trekken'. Dat noem ik nogal eens behulpzaamheid! Regeltjes zijn regeltjes bij de VAB... Op de koop toe werd er ook nog subtiel gesuggereerd dat ik een 'profiteur' was, die onnodig de VAB lastigviel. Gelukkig probeer ik altijd beleefd te blijven.

Tenslotte wil ik de commentaar van een andere klant bevestigen. Bij de telefonische melding van pech werd er mij opgewezen dat ik verplicht was een mondmasker of sjaal te dragen bij aankomst van de wegenwachter. Groot was mijn verwondering toen die aankwam zonder mondmasker en zich ook duidelijk geen zorgen maakte over afstand houden. Alleen klanten moeten dus blijkbaar de coronaregels volgen.

Gisteren kwam een sms'je of ik punten wou geven op de interventie. Omdat ik al bij al geholpen werd gaf ik maar een 10. Na vandaag zou dat een dikke nul zijn!! Menselijkheid is hen vreemd.

Reactie VAB:

Beste Franki, wat jammer dat je deze ervaring had. We vinden het jammer dat de communicatie met onze alarmcentrale niet vlot verliep. Als je een bijkomende sleep wenst, dan is dit steeds tegen... Beste Franki, wat jammer dat je deze ervaring had. We vinden het jammer dat de communicatie met onze alarmcentrale niet vlot verliep. Als je een bijkomende sleep wenst, dan is dit steeds tegen betaling ongeacht de afstand. Daarnaast doet onze wegenwachter een eerste vaststelling met beperkte middelen. Het is daarom niet altijd mogelijk om concreet uitspraak te doen over het technisch probleem. Hij meldde al dat er een probleem was met het brandstofsysteem, maar ook dit kan veelzijdig zijn. Verder passen onze wegenwachters zoveel mogelijk de coronamaatregelen toe en dragen ze zeker een mondmasker van zodra de afstand van 1,5 m niet kan gewaarborgd worden. Het spijt ons dat onze dienstverlening niet voldeed aan uw verwachtingen.

Lauren

Beste, Vorige week vrijdag had ik een lekke band op de E40 richting Gent? Binnen de 20minuten stonden jullie op de snelweg om me te depaneren! Heel hulpvaardig en efficiënt. Ik moest nog ergens... Beste, Vorige week vrijdag had ik een lekke band op de E40 richting Gent? Binnen de 20minuten stonden jullie op de snelweg om me te depaneren! Heel hulpvaardig en efficiënt. Ik moest nog ergens naartoe en de VAB werknemer heeft een vervangwagen kunnen regelen voor me! Grote dankuwel aan de werknemer, die super vriendelijk ook was!

Johan Hermans

Slecht

Reactie VAB:

Beste Johan, wij begrijpen jouw teleurstelling omdat wij niet konden ingaan op jouw verzoek. Het coronavirus zorgde en zorgt er jammer genoeg nog altijd voor dat heel wat reizigers niet op hun... Beste Johan, wij begrijpen jouw teleurstelling omdat wij niet konden ingaan op jouw verzoek. Het coronavirus zorgde en zorgt er jammer genoeg nog altijd voor dat heel wat reizigers niet op hun geboekte vakantie kunnen vertrekken.

Leroy Magda

Vlug ter plaatse en vriendelijke behulpzame persones

Vanhoren

Ongelooflijke fantastische service bij VAB .Ben zonet geholpen door een super vriendelijke medewerker die mij heel goed geholpen heeft met mijn batterij die moest vervangen worden. Niets was te veel... Ongelooflijke fantastische service bij VAB .Ben zonet geholpen door een super vriendelijke medewerker die mij heel goed geholpen heeft met mijn batterij die moest vervangen worden. Niets was te veel en heeft ook nog een stoplampje vervangen. Alles gecheckt via computer of alles inorde was met mijn wagen .Heb hem heel vriendelijk bedankt en spijtig dat ik zijn naam hier niet kan vernoemen maar het was op dinsdag 16 juni om 19u30 in Merksem Kwadeveldenplein. Geef die jongeman zeker een compliment want hij verdient het .Fantastische werkkracht.
Mvg,
Nancy Vanhoren

Reactie VAB:

Beste mevrouw Vanhoren, we gaan tot het uiterste om elke dag uitstekende service te leveren aan onze klanten. Bedankt voor jouw fijne reactie. Je kan ons contacteren met bijkomende gegevens, zo... Beste mevrouw Vanhoren, we gaan tot het uiterste om elke dag uitstekende service te leveren aan onze klanten. Bedankt voor jouw fijne reactie. Je kan ons contacteren met bijkomende gegevens, zo kunnen we jouw positieve boodschap ook overbrengen aan onze medewerker in kwestie.

Laatste keer helemaal niet tevreden. De achterband van mijn ebike was de vorige keer geplakt door VABman maar het bleek een leegloper. Dus op zondag terug plat en bij de volgende tussenkomst toen ik... Laatste keer helemaal niet tevreden. De achterband van mijn ebike was de vorige keer geplakt door VABman maar het bleek een leegloper. Dus op zondag terug plat en bij de volgende tussenkomst toen ik vroeg om nieuwe binnenband zei men dat er niks aan de hand was met die band. Ik bleef dus achter met een leegloper (gelukkig kon ik bij mijn fietsenwinkel terecht zelfs in coronatijd). Ik was zeker bereid om te betalen voor binnenband. Maar de man zei doodleuk als je weer plat staat dan bel je maar.

Reactie VAB:

Beste, wat jammer dat we je lekke band niet definitief verholpen hebben. We streven ernaar om zoveel mogelijk pannes definitief op te lossen zodat je weer zorgeloos kan verder rijden. Soms is een... Beste, wat jammer dat we je lekke band niet definitief verholpen hebben. We streven ernaar om zoveel mogelijk pannes definitief op te lossen zodat je weer zorgeloos kan verder rijden. Soms is een dergelijke oplossing niet altijd mogelijk en kunnen we enkel met een voorlopige herstelling de klant verder helpen. We raden je aan om dan zo snel mogelijk naar een fietsenhersteller te gaan die de fiets herstelt. Het spijt ons dat we je deze keer niet goed geholpen hebben.

Elien

Er werd geen rekening gehouden met de Coronamaatregelen

Reactie VAB:

Beste Elien, het spijt ons te horen dat onze medewerkers tijdens het terugkommoment geen mondmasker droegen. Wij willen er ook alles aan doen om het virus tegen te gaan. Daarom hebben we nogmaals... Beste Elien, het spijt ons te horen dat onze medewerkers tijdens het terugkommoment geen mondmasker droegen. Wij willen er ook alles aan doen om het virus tegen te gaan. Daarom hebben we nogmaals een algemene oproep gedaan naar de ploeg om de corona-maatregelen te respecteren in het belang van ieders gezondheid. We benadrukten het dragen van een mondmasker, de opstelling van het leslokaal en het gebruik van ontsmettingsmiddelen.

Snelle interventie en goede service

Strobbe Pieters KRIS EN wIM

Zonet mijn factuur VAB reisbijstand betaald. Met een glimlach. Wat werden we vorige zomer goed geholpen door jullie team toen mijn man ziek werd op reis in Frankrijk.Dank voor de repatriëring,... Zonet mijn factuur VAB reisbijstand betaald. Met een glimlach. Wat werden we vorige zomer goed geholpen door jullie team toen mijn man ziek werd op reis in Frankrijk.Dank voor de repatriëring, regeling ziektekosten in het buitenland, en ook aan jullie hulpverleners aan de telefoon, wat een menselijke en attente ondersteuning

Reactie VAB:

Beste Kris en Wim, bedankt voor jullie fijne reactie. Reizen betekent ontspannen. Hebben jullie toch iets voor, dan nemen wij de zorgen over zodat jullie toch het beste kunnen maken van het verdere... Beste Kris en Wim, bedankt voor jullie fijne reactie. Reizen betekent ontspannen. Hebben jullie toch iets voor, dan nemen wij de zorgen over zodat jullie toch het beste kunnen maken van het verdere verloop van jullie reis. Alvast veel reisplezier en wees voorzichtig.