VAB

Estetis

Vandaag (10/01/2024) diende onze wagen afgesleept te worden ter hoogte van de verkeerswisselaar Zwijnaarde. De wagen is tot stilstand gekomen op de pechstrook en dit door een defect die niet gerelateerd is aan de winterprik.
Het duurde 45 minuten vooraleer we iemand aan de lijn kregen. De persoon aan de lijn (Christian) was behulpzaam maar meldde dat er heel lange wachttijden waren, en ondanks het feit dat de wagen op een gevaarlijke plaats stond met hoog risico voor aanrijding, was een snelle interventie niet mogelijk. We kregen de raad om Bfast te bellen via de politie, om op eigen (!) kosten te laten afslepen (700€) Na meer dan 2 uur wachten sinds de eerste poging tot contact kwam de melding dat een alternatieve sleepdienst (niet-VAB) in de buurt was. Dan maar terug de politie verwittigd dat de Bfast sleepdienst te laat zou komen.
We staken ons licht op bij anderen wat hun ervaring bij VAB was: blijkbaar zijn de lange wachttijden standaard.
Gezien deze ervaring en na 16 jaar klant te zijn bij VAB stappen we over op een andere pechdienst.

Score voor VAB: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: sleepdienst bij autopech