Upstairs

van Bennekum

We zijn heel blij met het resultaat. Jammer echter dat is vergeten het logo aan te brengen op de open trap naar de tweede verdieping.

Versmissen

Perfect gemaakt. Deskundig en netjes in gesprek en houding.

Keurig verlopen, van aanvang, aankondiging tot afhandeling. Zeer tevreden

De Vries

Hartstikke mooie strap vriendelijke monteurs

van den Eng

Grandioos. Echt het wauw effect. Ben zeer trots op mijn nieuwe trappen, overloop en gang. De verlichting is het einde. Complimenten aan jullie vakman. Het was een hele klus als je dit alleen moet... Grandioos. Echt het wauw effect. Ben zeer trots op mijn nieuwe trappen, overloop en gang. De verlichting is het einde. Complimenten aan jullie vakman. Het was een hele klus als je dit alleen moet doen. Petje af.?

K. de Graaf

Het resultaat is heel mooi. We hebben er lang op moeten wachten (4 maanden) maar het resultaat is er zeker naar. Montage was in 6 uurtjes gepiept. De monteur was het logo vergeten, maar dat is... Het resultaat is heel mooi. We hebben er lang op moeten wachten (4 maanden) maar het resultaat is er zeker naar. Montage was in 6 uurtjes gepiept. De monteur was het logo vergeten, maar dat is keurig opgestuurd en prijkt nu mooi op de trap. Bij nader inzien zien we wel hier en daar nog wat kitresten bij een bepaalde zoninval. De afplaktape heeft hier en daar het schilderwerk beschadigd. Het is daarom beter om overschilderbare kit te gebruiken, nu krijgen we het niet helemaal goed. Al met al zijn we zeer tevreden over het resultaat. Als we dan toch iets moeten noemen dan zijn het de bovengenoemde puntjes en de prijs. Die is en blijft wel erg hoog. Dus vraag met dit over 10 jaar nog eens en dan kan ik hier wellicht over heen stappen als de trap nog precies zo uitziet als nu.

R. Van der Elst

Zeer tevreden zowel van service als van resultaat. Prachtige trap

Super mooi resultaat, fijne mensen, wel aan de prijs

Communicatie verkoper en trapleggers kan blijkbaar beter. Andere ondervloer gebruikt ten opzichte wat er aan ons was verteld. Hierdoor hadden wij weer een overbodige actie om onze spiltrap weer te... Communicatie verkoper en trapleggers kan blijkbaar beter. Andere ondervloer gebruikt ten opzichte wat er aan ons was verteld. Hierdoor hadden wij weer een overbodige actie om onze spiltrap weer te moeten los zetten, aanpassen en opnieuw opbouwen.

Surmont

Mooi eindresultaat