Upstairs

Netjes gewerkt. Mooi produkt, alleen prijs aan de hoge kant..

Hele mooie trap geworden. De uitstraling is wat ik had gehoopt.

J. Kuper

Zeer professionele traprenovatie! Zagen gebeurt buiten dus weinig troep in huis. De keuze voor Upstairs was ingegeven door de beloofde kwaliteit en die is absoluut waargemaakt op het eerste gezicht.... Zeer professionele traprenovatie! Zagen gebeurt buiten dus weinig troep in huis. De keuze voor Upstairs was ingegeven door de beloofde kwaliteit en die is absoluut waargemaakt op het eerste gezicht. De praktijk moet natuurlijk uitwijzen hoe de trap er over 15 jaar uitziet maar het gebruikte materiaal is zeer vertrouwenwekkend. Voelt en oogt zeer degelijk. Onze 120 jaar oude trap, weggezakt en op punten wel 4cm uitgesleten is nu als nieuwe en prachtig gemoderniseerd met toch een klassieke uitstraling. De prijs van de renovatie was best even slikken, een stuk duurder dan de concurrentie maar ik ben toch blij met de keuze!

G. van der Meij

Echt alles top georganiseerd en geregeld en hele vriendelijke mannen!

Heel mooi resultaat en vriendelijke mensen die weten wat ze doen!

Fam. Kraan.

Bij Upstairs twee trappen laten bekleden, de monteurs hebben netjes gewerkt, 1 dag de trappen bekleed, de andere dag de treden netjes afgewerkt. Zeer tevreden over hun inzet en werkzaamheden en over... Bij Upstairs twee trappen laten bekleden, de monteurs hebben netjes gewerkt, 1 dag de trappen bekleed, de andere dag de treden netjes afgewerkt. Zeer tevreden over hun inzet en werkzaamheden en over het bezoek aan huis, van de vertegenwoordiger, en zijn advies. Upstairs, bedankt.

Goede monteurs, mooie kwaliteit en goed opgeleverd

Prachtig renovatie. Het eindresultaat mag er zijn.
Aardige monteurs en ze hebben alles netjes achtergelaten.
Kortom Top!!!

J. Pothoven

Super personeel en geweldig eindresultaat! Top,

E. Flohr

Onze nieuwe trappen zien er heel mooi uit, en de kwaliteit is ook erg goed. De jongens hebben vakwerk afgeleverd!