Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de technieker ervaren?
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

Valerie Bressers

Het ziet er allemaal goed uit. we hebben de indruk dat de lift bij de bovenste bocht een schurend geluid heeft. ik begrijp niet dat er ten minste een jaar garantie op het onderhoud van de lift is

G. L.

De lift is prima. maar ik had gevraagt de overloop zover mogelijk te laten komen. hij kan nog 30 cm verder. Ik heb Mijnheer Peeters gebeld, hij zou 2x zo komen kijken maar ik zie hem niet. Groetjes.

A. P.

Deze ervaring qua service moet nog blijken - installatie te recent. Ik heb alleen maar een bijzonder goede ervaring met uw technieker. ik wil hem langs deze weg feliciteren.

Valerie Bressers

Vijf sterren lijkt overdadig maar tot hier toe niets negatiefs

DS Rita

Alles is vlot verlopen; vriendelijk personeel

C Willy

Gemakkelijk te bedienen traplift. extra Comfort in huis !

F. R.

Zeer tevreden, vlotte service, vriendelijk en beleefde installateur! Degelijke uitleg i.v.m. gebruik van de lift. Alles tip top in orde!!

G. W.

De eerste traplift van uw firma werd geplaatst in 1993 voor mijn vrouw. We hadden slechts één panne die vlug door een technieker werd hersteld. Sinds enkele maanden gebruikte ik de traplift... De eerste traplift van uw firma werd geplaatst in 1993 voor mijn vrouw. We hadden slechts één panne die vlug door een technieker werd hersteld. Sinds enkele maanden gebruikte ik de traplift opnieuw. Een tijdje geleden deed zich een hapering voor waarvoor ik een technieker van de firma liet komen. Hij stelde vast dat het de relais was. Spijtig genoeg had hij geen hulpstukken meer en was ik genoodzaakt een nieuwe lift te bestellen, wat een dure aderlating in mijn budget veroorzaakte. ik was wel wat ontgoocheld want de oude lift werkte verder perfect!