Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de technieker ervaren?
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

B.D.

Over het algemeen zeer tevreden

Bestelling op 16/11/2016 - plaatsing op 7/4/2017. Uitstekende contacten met vertegenwoordiger L.O. Zeer professioneel werk van technicus F. V. maar totale chaos tussen beide data.

Een kleine vertraging in de levering. bij de onderhandeling beloofden ze drie jaar garantie, twee jaar op het toestel en volledig op stukken van en verplaatsin g levenslang op rail. We begrijpen... Een kleine vertraging in de levering. bij de onderhandeling beloofden ze drie jaar garantie, twee jaar op het toestel en volledig op stukken van en verplaatsin g levenslang op rail. We begrijpen niet dat ofwel een onderhoudscontract of een dure onderhoudsverplaatsing van 't eerste jaar dient betaald te worden - zie hieronder

B.V.

Ik hoop van goed maar het is nog te kort om daar antwoord op te geven.

B.

Tevreden zijn met een traplift kan ik niet, het betekent immers achteruitgang. alles verliep vlot met T.E. tot moment afsrpaak technieker - eerst aan de telefoon 'kort na de middag' dan via brief... Tevreden zijn met een traplift kan ik niet, het betekent immers achteruitgang. alles verliep vlot met T.E. tot moment afsrpaak technieker - eerst aan de telefoon 'kort na de middag' dan via brief tussen 8 en 8u30, en uiteindelijk kort na de middag! Telkens diende ik de dagplanning aan te passen.

P.L.

De adviseur heeft foutieve informatie gegeven, inzake de plaatsing, in zonderheid de bevestiging. In het contract staat vermeld duo leder, doch dit werd niet geleverd.

w m.

Alles ok, minpunt zie hieronder

Valerie Bressers

Zeer deskundige uitleg, nodige tijd genomen en ook alles proper opgeleverd