Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de technieker ervaren?
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

Jacqueline Albert

Hele fijne en bekwame medewerkers. Weten waarmee ze bezig zijn. Goed geholpen aan de telefoon tijdens het eerste contact, de verkoper die langskwam gaf ons ook correcte en duidelijke informatie en... Hele fijne en bekwame medewerkers. Weten waarmee ze bezig zijn. Goed geholpen aan de telefoon tijdens het eerste contact, de verkoper die langskwam gaf ons ook correcte en duidelijke informatie en een vrijblijvende offerte. We hebben dan even alles overwogen en besloten om de traplift aan te schaffen. De installatie ging ook zeer vlot en de man werkte zeer proper. Heel fijn dat je de bekleding van de stoel kan kiezen en dat de traplift opvouwbaar is. Raden we zeker aan!

Joseph Descheemaeker

Alles verliep vlot: van offerte, bestelling tot en met installatie. Wij hebben geen problemen ondervonden. TK Home Solutions is een betrouwbare firma. Een echte aanrader.

Rita Fossaert

Super gemakkelijk voor mij zelf en mijn echtgenoot

Brigitte Vandenboer

N.v.t.

Bijzonder slechte ervaring

E

Zeer slechte ervaring! Het zijn allemaal oudere mensen of met een beperking waar ze rekeningen mee dienen te houden maar helaas. Gebeld met een storing in de ochtend, we worden teruggebeld.. na 15... Zeer slechte ervaring! Het zijn allemaal oudere mensen of met een beperking waar ze rekeningen mee dienen te houden maar helaas. Gebeld met een storing in de ochtend, we worden teruggebeld.. na 15 uur nog niets gehoord te hebben nog eens gebeld. Ohja waren vergeten te bellen.. vervolgens krijgen we een rekening met voorrijkosten terwijl we niet eens iemand gezien hebben. Ze proberen geld te innen voor iets wat niet heeft plaatsgevonden. Zeer slecht om te weten hoe hun met oudere mensen omgaan en dit dan proberen..

DONKERS

Ze zijn er onmiddellijk na contact om mogelijks te leveren. Er zijn kapers op de kust. Leveringstermijn is OK. Geleverd in maart. Amper gebruikt wegens verlof. Over 3 maand mail geschreven over... Ze zijn er onmiddellijk na contact om mogelijks te leveren. Er zijn kapers op de kust. Leveringstermijn is OK. Geleverd in maart. Amper gebruikt wegens verlof. Over 3 maand mail geschreven over klachten. Men doet nog niet de moeite om te antwoorden !!! Vandaag brief in bus dat men onderhoud komt uitvoeren. Dit na het plaatsen van lift na half jaar. Waar blijft de 2 jaar garantie ? Dacht dat ik de beste traplift gekozen had qua kwaliteit en service. Serieus teleurgesteld. Verkopers kunnen het mooi uitleggen.

Martijne

Slechte service! Duur!

Erik Farine

Lift is door één van hun dealers geinstalleerd en heeft nooit gewerkt. Ten einde raad een electricien erop gezet en alle stukken vervangen behalve de printplaat, die waarschijnlijk de boosdoener is.... Lift is door één van hun dealers geinstalleerd en heeft nooit gewerkt. Ten einde raad een electricien erop gezet en alle stukken vervangen behalve de printplaat, die waarschijnlijk de boosdoener is. Twee maanden geleden gebeld en ze hebben mij gevraagd een mail te sturen met meer detail. Heb ik gedaan. Na een maand niets gehoord en wederom een mail geschreven naar hun service diensty. Na 1 maand nog steeds geen teken van leven daarachter.

comm.V. Karoma

Niet tevreden.
De batterijen die normaal gezien 5 tot 7 jaar moet meegaan, waren al stuk na 1 jaar bij middelmatig tot weinig gebruik ervan.
Die valt dus onder garantie.
Ik kreeg voor...
Niet tevreden.
Die valt dus onder garantie.
Ik kreeg voor de vervanging van de batterijen een factuur van 430.1 euro, wat op zich al heel duur is.
Na een telefoon moet ik toch nog 172.35 euro betalen voor de werkuren en een verplaatsingsforfait??!!
Dat is toch pure oplichterij...