Peter Decerf

Zalig plek, met zicht op het Grevelingenmeer. Genoten van de rust en eenvoud !

Zalig plek, met zicht op het Grevelingenmeer. Genoten van de rust en eenvoud !

Huisje toch wat klein voor 4 volwassenen (ouders + 2 kids van 19 en 22jaar). Waarschijnlijk allemaal geen probleem bij stralend weer, maar wij logeerden er bij gietende regen ....

Trouwens de regen kwam onder het raam door binnen in de tvruimte/slaapkamer, wat we gemeld hebben aan de receptie.

We begrijpen die TVhoek trouwens niet zo goed. Voor ons zou het fijner zijn als daar gewoon een dubbel bed zou staan, en niet zon opklaptoestand. De kussens van die bedbank lagen behoorlijk in de weg waardoor er ook weinig opbergruimte voor onze bagage was.
In de slaapruimte boven was er dan weer plaats genoeg, maar de molenaarstrap is niet echt geschikt voor oudere mensen.

Ook in de keuken misten we wat opbergruimte.

Kathleen Van Damme De Roeck

A bientôt

Eric Bové

Rustige legging. Door de grote oppervlakte rustig behalve aan het centraal gebouw. Mooie keuken maar opbergruimte voor voorraad ontbreekt. Slechts een pan in het keukengerei.

Wij hebben betaald voor een kinderstoel en kinderbedje terwijl er in totaal 4 kinderstoelen en 2 bedjes stonden .
Bedje is veel gezegd want de matras blijkt gewoon de bodem , beschamend dat...
Bedje is veel gezegd want de matras blijkt gewoon de bodem , beschamend dat jullie er vanuit gaan dat een kind hierop kan slapen!
Dit aangegeven bij de receptie dat we voor niets extra betaald hebben en onze mening over het bedje maar mevrouw was niet aangenaam . Totaal geen begrip en je merkte dat ze ofwel niet vriendelijk is ofwel een slechte dag had.

Gust Nelen

Slaapkamers te klein en vies, woonkamer helemaal opgeleefd, badkamer veel te klein en vies.

Wij hebben het properder achter gelaten dan het was.

Mijn conclusie is afbreken...

Wij hebben het properder achter gelaten dan het was.

Mijn conclusie is afbreken of grondig renoveren.

Vond het huisje aan de kleine kant en was er met de hond en de tuin was niet omheind

Jan Martens

Het is een prachtig, proper, vriendelijk, rustgevend park.
We komen zeker terug🤗

Kristine Lettens

3 maal geweest, toch steeds een dikke tegen vallen,voor te fietsen prachtige omgeving, maar het park laat de wensen over voor de prijs dat jullie vragen zou het hier tiptop moet zijn

C Morel

Zeer leuke en rustige vakantie gehad met mijn ouders, die door de leeftijd quasi mobiliteit zeer beperkt zijn. Voor herhaling vatbaar.

Alles was in orde en we hebben genoten van de rust. Indien ik één minpuntje mag aangeven is het wel dat we pas na 16 uur in ons vakantieverblijf mogen. Alvorens we echt binnen konden was het toch al... Alles was in orde en we hebben genoten van de rust. Indien ik één minpuntje mag aangeven is het wel dat we pas na 16 uur in ons vakantieverblijf mogen. Alvorens we echt binnen konden was het toch al vlug 16.15.
We komen snel nog eens terug.