Wij komen al 3 jaar op rij en gaan blijven komen. We vinden het een geweldig park, voor ons al de voorzieningen dat wij willen. Rust sfeer mooie huisjes. Proper park. Voor de dieren ook geweldig.... Wij komen al 3 jaar op rij en gaan blijven komen. We vinden het een geweldig park, voor ons al de voorzieningen dat wij willen. Rust sfeer mooie huisjes. Proper park. Voor de dieren ook geweldig. Kijk al uit naar volgende jaar

Peter Dejong

Het uitzicht vanuit het tiny house (211) is ongelofelijk! Voor natuurliefhebbers een toplocatie.
Alleen spijtig dat op de weg die eronder loopt, veel te hard gereden wordt met alle geluidsoverlast tot gevolg.

Mooi, rustig gelegen. Vriendelijk personeel

Getty

We hebben een tip verblijf gehad. Prachtige ligging van ons huisje. Rustig park. Mooie, nette, ruime en schone huisjes. Al veel parken van Roompot bezocht, maar deze behoort zeker bij de top. We hebben een tip verblijf gehad. Prachtige ligging van ons huisje. Rustig park. Mooie, nette, ruime en schone huisjes. Al veel parken van Roompot bezocht, maar deze behoort zeker bij de top.
Wij konden via de app niet het zwembad reserveren, dit uiteindelijk makkelijk kunnen doen via servicepunt, maar dit was even vervelend. Ook vonden wij de bewegwijzering naar het voetbalveld niet duidelijk. Dit zou simpel opgelost kunnen worden om op het park zelf een bordje te hangen waar het voetbalveld is. Nu hebben we het hele park rondgelopen. Niet erg, maar een tip

Wij komen al een paar jaar naar jullie park ,
En het is er steeds goed te verblijven đź‘Ťđź‘Ťđź‘Ť
Mvg

We hadden een leuk weekendje bij jullie, eventueel ook vroege aankomst voorzien voor een lastminute boeking.

Gezonde ontspannende vakantie

Zeer rustgevend en kortbij strand en fietsknooppunten!
Algemene netheid park en accommodatie is ook pluspunt!
Enige opmerking: de vaatwas was nog gevuld van de vorige bezoekers… niet zo...
Zeer rustgevend en kortbij strand en fietsknooppunten!
Algemene netheid park en accommodatie is ook pluspunt!
Enige opmerking: de vaatwas was nog gevuld van de vorige bezoekers… niet zo fijn dit zo aan te treffen.

We hebben er allemaal van genoten
In de villa met alle 12 personen jong en oud

Ons verblijf was kort, maar we zijn hier tot rust gekomen. We hebben een mooi stukje Nederland leren kennen. De gast vriendelijkheid van het personeel is top. Snel geholpen toen we niet binnen... Ons verblijf was kort, maar we zijn hier tot rust gekomen. We hebben een mooi stukje Nederland leren kennen. De gast vriendelijkheid van het personeel is top. Snel geholpen toen we niet binnen geraakte. Dank hiervoor.