Adriaan Van Bavel

Alles naar wens .We hebben ervan genoten

Mooie ligging, perfecte service

Ondanks het minder goede weer hebben we genoten van onze vakantie. Het is een heel rustig en aangenaam park, goed gelegen - dicht bij winkels en het strand. Zeer comfortabel huisje, met alle... Ondanks het minder goede weer hebben we genoten van onze vakantie. Het is een heel rustig en aangenaam park, goed gelegen - dicht bij winkels en het strand. Zeer comfortabel huisje, met alle voorzieningen. Vooral de ruime badkamer was een plus. Zeer mooie omgeving om te fietsen

Tonny Gerards

Prijs kwaliteit en geboden faciliteiten ok

Heel fijne vakantie gehad

Glenn Tonder

Alles perfect inorde

Bart Vandevoorde

Een midweekje in een lodge 2 (personen) achter de rug. Onze aankomst verliep wat in mineur. Het was water aan het gieten en de code van onze bungalow werkte niet. Het vakantie gevoel was eventjes... Een midweekje in een lodge 2 (personen) achter de rug. Onze aankomst verliep wat in mineur. Het was water aan het gieten en de code van onze bungalow werkte niet. Het vakantie gevoel was eventjes weg, als je kletsnat ( meegenomen bagage inclusief) aan een gesloten voordeur staat. Na telefonisch contact met receptie, werd er vlug ingegrepen Een medewerkster heeft na meerdere pogingen de deur kunnen openen, maar het systeem is duidelijk nog niet zoals het hoort te zijn. Wij vermoeden dat de regendruppels op het klavier, een soort kortsluiting veroorzaken, want als je het klavier eerst afdroogt, lukt het intikken van de code probleemloos. De bungalow is zeer mooi ingericht. Hierover werd nagedacht en oogt zeer mooi. Duidelijk oog voor design. Het functionele daarentegen en zeker in de keuken, is toch wat minder. Ik ben 1,83 m groot, maar het gebruiken van de microgolfoven is echt gevaarlijk. Hier gebeuren zonder twijfel ongevallen mee. De living is gezellig en het tv-kanalen pakket is uitgebreid. Streaming lukt ook zonder problemen. Wifi is voldoende. Uitzicht was ook dik in orde. Nog allemaal wat kaal, net als de rest van het park, maar dat is normaal voor een pas geopend vakantiepark. De verwarming werkt zeer goed. Badkamer is mooi en de regendouche zalig. Enkel jammer dat de afvoer van de douche een echte rioolgeur in de bungalow verspreidt. Er moet toch iets niet kloppen met de syfon bij deze afvoer. In de receptie zijn ze zeer vriendelijk. Wel duidelijk dat ze beter Engels dan Nederlands praten, maar dit was voor ons geen probleem. De bar is gezellig en ik vermoed in de zomer, zalig zitten op het terras. Conclusie : na een wat valse start, is ons midweekje goed verlopen

Rika

Prima ligging.
Heel rustig gelegen.
Stil gedurende de nacht.
Voor mij zijn dit de belangrijkste dingen voor een geslaagde vakantie.

De rust op het park en de rustgevende uitstraling van de woning + het comfort(keuken was in orde, toestellen e. d.) badkamer makkelijk in gebruik… Daarbovenop de zalige natuur in de wijde omtrek;... De rust op het park en de rustgevende uitstraling van de woning + het comfort(keuken was in orde, toestellen e. d.) badkamer makkelijk in gebruik… Daarbovenop de zalige natuur in de wijde omtrek; dit alles maakt het verblijf ok om de batterijen weer helemaal op te laden

Maruschka Ongenae

Het park is heerlijk rustig gelegen, ontwaken met alleen het geluid van de natuur, geeft rust in het hoofd.
Je hebt van niemand last, het lijkt of je alleen in het park bent.
Ik ben als...
Je hebt van niemand last, het lijkt of je alleen in het park bent.
Ik ben als herboren en volledig uitgerust terug thuis gekomen, dank jullie wel.
We komen zeker nog een keer terug!