Het is een leuk en kindvriendelijk vakantieverblijf. We hebben er enorm van genoten.
De kwaliteit van de bedden kon wat beter. Alsook hoor je in deze huisjes alles wat er gebeurd en komt er veel licht binnenin de slaapkamers. Daardoor werden de kindjes vaker wakker (geluid en licht).

Leo Broes

Heel jammer dat de accommodatie niet netjes gepoetst werd. Verder prima ligging en mogelijkheden. Zeer mooie omgeving

Veel dingen waren niet zo geschikt voor onze kleindochter van 2 jaar. De snackbar was jammer niet open om middag, opening om 14 u is te laat wanneer het kind in de namiddag moet gaan slapen.... Veel dingen waren niet zo geschikt voor onze kleindochter van 2 jaar. De snackbar was jammer niet open om middag, opening om 14 u is te laat wanneer het kind in de namiddag moet gaan slapen. Bovendien is de indoorspeeltuin ook niet geschikt voor kinderen van 2 jaar. Er was geen verwarming in de badkamer en het was koud voor onze kleindochter. Het verblijf was echt ver van de servicepoint. Voor de eerste keer zijn we niet zo veel tevreden maar het blijft toch een goede vakantie !

Complimenten voor het mooie huisje en zwembad. Kamers zijn voldoende donker te maken. Traphekje bovenaan de trap. Het zwembad heeft een apart peuterbad. Heel overzichtelijk zwembad. De... Complimenten voor het mooie huisje en zwembad. Kamers zijn voldoende donker te maken. Traphekje bovenaan de trap. Het zwembad heeft een apart peuterbad. Heel overzichtelijk zwembad. De broodjesservice begint pas om 9u, met afgebakken broodjes van Jumbo. Dit is te laat met kleine kinderen. De broodjes mogen tenminste van een bakker komen.

Fijn mooi ingericht huisje. Hadden een zalig uitzicht op de sloot.

Guido Dandois

Het is een mooi gelegen park. Ideaal voor fiets en wandelvakantie. Zijn ook ruime bungalows temidden van een mooie beplanting.
Zekers voor herhaling vatbaar !

Gerdy Thyvaert

De mooie woningen, bosrijke omgeving, verzorgd park en de vele faciliteiten. Goede prijs kwaliteit. Vriendelijk onthaal.

Ivo Vaes

Te weinig aanbod

Het huisje was veroudert ,elke keer dat we de afwasmachine starten liep er heel wat water op de vloer ,daar de deur reeds onderaan gezwollen was van het water en daardoor water verloor. De glazen... Het huisje was veroudert ,elke keer dat we de afwasmachine starten liep er heel wat water op de vloer ,daar de deur reeds onderaan gezwollen was van het water en daardoor water verloor. De glazen raampjes in bad en toilet kon wij niet open of dicht doen met het slotje aan de bovenkant, er ontbrak een hulpstukje om het slotje naar beneden te trekken. De tweede TV op de slaapkamer was helemaal ontregeld en we konden er geen fatsoenlijk beeld zien.Het huisje was reeds sterk gehavend, waardoor het een onverzorgde indruk gaf.
Sorry, wij hebben reeds een lange loopbaan van parkbezoek, in principe maken wij daar graag gebruik van, maar deze keer viel het wel wat tegen…
Vriendelijke groeten
Noël en Marie Louise

We vertrouwen steeds op goeie communicatie, een verzorgde woning, goeie bedden en vlotte service