Daniel Hermans

Weinig activiteiten in en rondom het park.

Patrick Braeckmans

Enkele kleine minpuntjes

-keuken te klein voor aantal bezoekers ( slechts 1 oven /micro gofl oven)
-niet alle chauffages werkten

Goed 👍 we komen zeker terug

Heel fijn. Alles was prima. Misschien als het heel druk zou zijn dat de binnenspeeltuin dan niet bruikbaar zou zijn voor een kind van 1,5 jaar. En zou het fijn zijn, dat er nog een klein apart... Heel fijn. Alles was prima. Misschien als het heel druk zou zijn dat de binnenspeeltuin dan niet bruikbaar zou zijn voor een kind van 1,5 jaar. En zou het fijn zijn, dat er nog een klein apart speelgedeelte is voor kleine kinderen. Maar dat was nu niet het geval.

Peuterbad mag ook altijd nog iets uitdagender gemaakt worden.

Alles was prima in orde

Hilde Vandermeulen

Vriendelijk onthaal. Zéér proper en onderhouden park. Mooi appartement dat zeer netjes in orde en van alles voorzien was. Voor herhaling vatbaar.

Vloeren graag met water schoonmaken! Gezellig pleintje. Goede horecavoorziening en mooie ligging voor gasten die zeer goed te been zijn. Best vermelden bij het aanbod!!

Jan Lammertyn

Het cijfer dat bekomen is ,is niet het echte cijfer dat we wilden geven...We Hebben een slechte ervaring met de manier van werken en antwoorden bij de balie, receptie...Kan heel wat beter. De taal... Het cijfer dat bekomen is ,is niet het echte cijfer dat we wilden geven...We Hebben een slechte ervaring met de manier van werken en antwoorden bij de balie, receptie...Kan heel wat beter. De taal nederlands zijn ze niet machtig en geven geen antwoord of oplossing voor de gestelde vragen en of problemn...Heel jammer voor zon leuk en mooi park....We komen toch terug ...Al 14 keer hebben wij bij roompot gelogeerd en het probleem communicatie blijft ........

Jorien

We hebben tot twee keer toe al een super fijn weekend gehad. De tweede keer verbleven we eerst in een hotel waar we absoluut niet tevreden over waren en zijn toen toch weer naar jullie park... We hebben tot twee keer toe al een super fijn weekend gehad. De tweede keer verbleven we eerst in een hotel waar we absoluut niet tevreden over waren en zijn toen toch weer naar jullie park overgestapt. We hebben onze situatie uitgelegd en mochten zelfs eerder het huisje in. Ook mochten we later uitchecken wat altijd super fijn is, aangezien dan niet zo hoeft te haasten met ontbijten en al je spullen bij elkaar te pakken. De huisjes zelf is echt van alles voorzien wat je maar nodig hebt, voelt echt als luxe. Genoeg ruimte en schoon. Inrichting is mooi. Veel groen, mooie omgeving. De mini shop heeft een enorm assortiment en de broodjes zijn heel lekker s morgens. Ook de take away is heerlijk en goed geregeld. Het enige wat lastig kan zijn is de parkeerplaatsen. Als het druk is, is het soms wat lastig om een plaatsje te vinden voor de auto. Maar echt een top park met super vriendelijk personeel! Wij gaan zeker nog terug komen en raden het ook aan voor andere mensen.

Kim Wagemans

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf, goed gegeten en gedronken. Leuke omgeving