Olivier Van de Vijver

Alles top, 1 opmerking is de koeling en verwarming in de huisjes, die valt niet te controleren.. ofwel te warm ofwel te koud en niet de mogelijkheid om het aan te passen. In de slaapkamer van de... Alles top, 1 opmerking is de koeling en verwarming in de huisjes, die valt niet te controleren.. ofwel te warm ofwel te koud en niet de mogelijkheid om het aan te passen. In de slaapkamer van de kids bleef het maar airco geven. Technische dienst is langs geweest maar uiteindelijk bleek het probleem nog niet opgelost.

Dave

In snackbar burger gegeten en niet echt lekker.
Pizzeria gegeten zonder ingrediënt gevraagd toch er op gedaan en veel.vriendelijkheid bediening kon ook beter.
De glijbaan van het zwembad...
In snackbar burger gegeten en niet echt lekker.
De glijbaan van het zwembad kan eens geupgrade worden.

Davy Van Der Bruggen

Ik ben enorm verrast door ons hele verblijf in Roompot Beach Resort. Het was de eerste maal dat we kozen voor een Roompot vakantie en prijs-kwaliteit komen ze echt wel boven vele andere... Ik ben enorm verrast door ons hele verblijf in Roompot Beach Resort. Het was de eerste maal dat we kozen voor een Roompot vakantie en prijs-kwaliteit komen ze echt wel boven vele andere gelijkaardige vakantieparken. Heel mooi onderhouden park en vakantiehuis gecombineerd met een heel leuk en proper zwembad. Ook de voorzieningen voor kinderen (speeltuinen, animatie) zijn echt wel van toegevoegde waarde.

Puik vakantiepark. Een terugkeer waardig.

Puik vakantiepark. Een terugkeer waardig.

In de inventaris van het huisje waren wel een paar kleine mankementjes, waaronder een gebrek aan poetsmateriaal. Ook met de vaatwasser waren er enkele problemen.

Maar overall een zeer aangenaam verblijf.

Wij hadden een mooie vakantie dankzij het comfortabele huis en dankzij de vriendelijke medewerkers. Het eten in het restaurant was zeer lekker. We komen graag nog eens terug.

Veel ontspanningsmogelijkheden bij slecht weer. Ruime comfortabele vakantieverblijven

Eddy Vandenberghe

Voor kinderen een leuke combinatie van zee dichtbij, binnenzwembad, binnenspeeltuin. Het vakantiepark is ruim, rustig. De verblijven zijn leuk ingericht, goed onderhouden, netjes. In de supermarkt... Voor kinderen een leuke combinatie van zee dichtbij, binnenzwembad, binnenspeeltuin. Het vakantiepark is ruim, rustig. De verblijven zijn leuk ingericht, goed onderhouden, netjes. In de supermarkt kan je alles krijgen nodig voor een kort verblijf.

Kwaliteit van het park, van het huis, en van de voorzieningen ligt heel hoog, waarvoor dank!
Verder heel rustig park. De huizen staan iets te dicht tegen elkaar (in vergelijking met andere parken waar wat meer afstand gecreëerd werd) maar we hebben op geen enkel ogenblik daar hinder van ondervonden.

Het was een zeer geslaagde vakantie!

De oven staat veel te hoog. Zelfs met een krukje moet je boven je hoofd werken. Dit is
onverantwoord gevaarlijk en het is slechts een kwestie van vooraleer hier iemand zware letsels aan overhoud.

Sven Mangnus

Super leuk en nieuwe mensen leren kennen.
Kinderen 2 vriendinnetje rijker