Fam. Labat-Coeman

Als we 1 kleine opmerking mogen meegeven dan zou het dit zijn: wij zaten in verblijf nr 61 en vonden het wat ver en onhandig om al het meegenomen materiaal naar het huisje te brengen, een... Als we 1 kleine opmerking mogen meegeven dan zou het dit zijn: wij zaten in verblijf nr 61 en vonden het wat ver en onhandig om al het meegenomen materiaal naar het huisje te brengen, een bolderwagen in de huisjes zou hiervoor erg handig zijn. Verder vonden wij het een super leuk verblijf en hebben we ervan genoten met onze kinderen en kleinkinderen.

Heel rustige omgeving. Vriendelijk personeel

Indien je wilt genieten van een vakantiepark met veel rust, mooie natuur en veel uitstap mogelijkheden dit park is de place to be.

Prima verblijf
Wij kwamen hier voor 7 de maal!!!!

Anneke Lemmens

De keuken bak liep zeer slecht af, waardoor het afwaswater in de pompbak achterbleef,ik heb dit gemeld en ze zijn dit komen ontstoppen,maar ik had al gezien dat met de oplossing die geboden werd er... De keuken bak liep zeer slecht af, waardoor het afwaswater in de pompbak achterbleef,ik heb dit gemeld en ze zijn dit komen ontstoppen,maar ik had al gezien dat met de oplossing die geboden werd er niet veel ging veranderen aan de situatie,het onthaal heeft me de dag erna terug opgebeld om te vragen of alles terug normaal was ,ik heb geantwoord van niet,ze hebben toen voorgesteld om opnieuw iemand te sturen, maar eerlijk gezegd wist ik al op voorhand dat met gewoon een ontstopper en soda korrels dit probleem niet ging opgelost geraken,dus heb ik geweigerd ook omdat we de dag erna naar huis zouden gaan .dus verder afgewassen in een emmer,de Groene huisjes zijn aan een opknapbeurt toe,ook de koelkast koelde niet naar behoren,zodat de derde dag ,2 kinderen ziek zijn geworden van het vlees dat we hadden aangekocht en in de koelkast bewaarde,ik heb dit ook gemeld maar buiten op een knopje duwen heeft men dit niet kunnen oplossen,ik heb dan het diepvriesvak opengezet en toen koelde de koelkast beter,nu de aangeboden hulp was prima en snel ter plaatse,ik denk dat het gewoon aan het toestel ligt , verouderd en daar kan alleen een nieuw toestel verandering in brengen,voor de rest ik kom al 7 Jaar naar het zelfde park en nu pas heb ik een klacht,dus al bij al valt het nog mee 😉en komen we zeker en vast nog terug, alleen niet meer in de groene huisjes 😬

K Vincke

Heel fijn verblijf!

Wij hebben genoten van ons verblijf in jullie toffe vakantiepark met 5 kinderen van verschillende leeftijden, van 4 tot 15 jaar.

Dirk Van Hoorde

Prijs bewust blijven in alles wat wordt aangeboden. Voorbeeld golfbaan misschien eens aan de prijs sleutelen, het moet ten slotte nog klantvriendelijk blijven en betaalbaar blijven. We komen er om... Prijs bewust blijven in alles wat wordt aangeboden. Voorbeeld golfbaan misschien eens aan de prijs sleutelen, het moet ten slotte nog klantvriendelijk blijven en betaalbaar blijven. We komen er om te genieten met de kinderen aan een democratische prijs. Dank voor jullie begrip.
Met vriendelijke groet.
Dirk Van Hoorde

Aangenaam kindvriendelijk netjes onderhouden park enkel t zwembad is verouderd

Melissa Van Landeghem

De parkings stonden constant vol. We konden nergens onze auto kwijt en dan maar blaadjes krijgen omdat we niet goed geparkeerd stonden.
Het was inderdaad super druk in het park maar voorzie...
Het was inderdaad super druk in het park maar voorzie aub voldoende parkeerplaatsen. Wij hadden 1 huisje en waren met 1 auto. Voorzie voor elk huisje minstens 1 vaste parkeerplaats