We komen zeker terug!

Sara Lauwers

Het was onze eerste keer in park Hunzedal en zeker voor herhaling vatbaar! Het zwembad is heel kindvriendelijk, de temperatuur van het water zorgt ervoor dat je uren waterplezier hebt.
Ook de...
Ook de toffe speeltuin, in het water, was een aangename verrassing!
Koos konijn is zoals altijd de grote favoriet bij onze kindjes.

Jos Van den Bogerd

Mooi verzorgd park, heel netjes en hygiënisch We hadden ook wel prachtig weer waardoor het geheel mooi klopte.
we miste enkel een snijplank voor ons stokbrood in ons huisje en het...
we miste enkel een snijplank voor ons stokbrood in ons huisje en het diepvriezertje sloot niet af waardoor onze ijsjes smolten .
Een extra koelkast bij het wasmachine is zeker geen overbodige luxe. Is wel heel klein voor 8 personen

Leuk verblijf in groot park dat toch niet al te druk overkomt. Goede accommodatie, mooi gelegen, kindvriendelijk.

Aangenaam park, rustig, zeer netjes onderhouden, erg kindvriendelijke bungalows, ruim en goed ingericht - zeer comfortabel- goede ligging vlakbij de zee. Zeker voor herhaling vatbaar - jammer dat er... Aangenaam park, rustig, zeer netjes onderhouden, erg kindvriendelijke bungalows, ruim en goed ingericht - zeer comfortabel- goede ligging vlakbij de zee. Zeker voor herhaling vatbaar - jammer dat er geen zwembad is.

Kleinschaligheid van het park met directe bereikbaarheid van het strand vlakbij, de praktische inrichting van het type huis dat wij huurden ....

Het is niet de eerste maal dat we in Cadzand komen, dus een teken dat we er graag komen. Deze keer hadden we een groot huis gehuurd om een familieweekend met al onze kinderen en kleinkinderen door... Het is niet de eerste maal dat we in Cadzand komen, dus een teken dat we er graag komen. Deze keer hadden we een groot huis gehuurd om een familieweekend met al onze kinderen en kleinkinderen door te brengen. De zon was ons gunstig gezind . We hebben er een topweekend gehad . Daar draagt ook netheid en comfort van het huis toe bij en dat heeft ons zeker niet teleurgesteld. Daarom ons hoge cijfer. We geven nooit het maximum omdat perfectie niet bestaat, maar het kwam in de buurt.

Mooi verzorgd park. Boot was heel leuk. Schoonmaak was helaas niet zo goed. Nog plukken stof en voetstappen op de tegelvloer. Ramen waren vies met kinderhanden op.

Lekkere broodjes....

Lekkere broodjes. Jammer dat er geen restaurant is.

Ideaal voor een familieweekend! Alle comfort en heel veel ruimte! Wij komen nog terug…