Academie Hamme

Correcte levering

Vriendelijk

Alfa Belgium /alfa Bis

Reactiviteit ( bij een verkeerde levering)

Induvac

Ik ben zeer tevreden over het bestel-gemak, de afhandeling van de offerte, en de levering van de producten. (vlot en in goede staat)

Klantvriendelijkheid.

GPE Consulting

Betrouwbaar en snelle levering van rekken op maat.

Flexibele keuze op maat hoge kwaliteit

Saniservice

Zeer goed product en zeer goede en eenvoudige website

Zeer vriendelijke medewerkers en zeer goede website

Jolie VOF

In den beginne zeer goed. Vandaar dat ik ene tweede grote bestelling plaats. Vandaag breekt mijn klomp. Drie dagen na elkaar schuift de levering op zonder enige verwittiging. Ik vraag personeel om... In den beginne zeer goed. Vandaar dat ik ene tweede grote bestelling plaats. Vandaag breekt mijn klomp. Drie dagen na elkaar schuift de levering op zonder enige verwittiging. Ik vraag personeel om mijn rekken te installeren en ik moet ze tot twee keer toe onverrichterzake terugsturen. De organisatie van het transport trekt gewoon op niets alsook de communicatie laat te wensen over. De dame die mij te woord stond was niet bepaald vriendelijk en stelde gewoon dat zij er niets kon aan doen. Daar heb ik geen boodschap aan.

Wel goed materiaal

Warries Fred

Nog wat extra accessoires besteld. Dit t.b.v. aanpassingen aan de huidige stellingkasten. Ophalen was geen enkel probleem en de bestelde spullen stonden perfect allemaal klaar.

Wieke

Rekken zijn makkelijk te configureren! Snel geleverd.

Niels

Handig communiceren middels chat. De Archos houten stelling is zeer verfijnd afgewerkt.

Martijne

Zeer toffe medewerkers aan de telefoon! Goed advies gehad met betrekking tot de verschillende soorten stelling. Uiteindelijk gekozen voor een metalen rek. We zullen hier zeker nog eens een aankoop... Zeer toffe medewerkers aan de telefoon! Goed advies gehad met betrekking tot de verschillende soorten stelling. Uiteindelijk gekozen voor een metalen rek. We zullen hier zeker nog eens een aankoop doen.