Pglas

Plezante samenwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Vakmanschap >>> Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat >>> Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie >>> Geef je score van 1 tot 5.
Advies >>> Geef je score van 1 tot 5.

Sofie De Boel

Snel besteld, snel geplaatst.

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

Ook wanneer er een foutje in de bestelling zit, snelle handeling & goede communicatie.

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening aanscherpen?

Camusat Daniël

Vriendelijk snelle correcte service

Snel professioneel

Doe zo verder

Koen Nysen

Vlotte en correcte dienstverlening

duidelijk afspraken die correct werden nagekomen

Driesen Guido

Zeer goede service

Correcte prijs

Ingrid Hofkens

Heel professioneel. Vlotte communicatie. Toegankelijk. Correct, gemoedelijk en heel vriendelijk.

Info in de toonzaal adhv voorbeelddeuren is meerwaarde. Het was ook geen probleem om offertes meerdere malen te laten aanpassen aan nieuwe wensen. Plaatsing deuren gebeurde ruim binnen de voorop... Info in de toonzaal adhv voorbeelddeuren is meerwaarde. Het was ook geen probleem om offertes meerdere malen te laten aanpassen aan nieuwe wensen. Plaatsing deuren gebeurde ruim binnen de voorop gestelde termijn. Steeds fijn. Ook de plaatsing zelf werd professioneel uitgevoerd. De plaatsers waren zeer vriendelijk. Klein probleempje na plaatsing, werd snel opgelost.

Geen verbeterpunten.

Dominique van de poel

Snelle service, vriendelijkheid, en goede afwerking

Service, vriendelijkheid en goede afwerking

Geoffrey Van Laer

Vlotte samenwerking en mooie afwerking!

Zie hierboven

Joris Preckler

Kwaliteit en degelijkheid

Gewoon doen wat er is afgesproken.

Eventueel wat meer advies over soort glas maar misschien besproken met architect en niet met mij. Alleszins heel tevreden

Vangeel Engelen

Perfect

Jill Spaas

Vlotte regeling en planning

Zeer sterke communicatie platforms (mail en telefonisch). Van offerte naar contract naar opmeting naar planning en plaatsing is allemaal heel vlot verlopen

de planning was iets uitgelopen vanwege ziekte. Het zou leuk zijn als klant om deze vertraging op voorhand te horen of om een berichtje te krijgen als de werkmannen op weg zijn naar jou.