Pglas

Plezante samenwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Vakmanschap >>> Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat >>> Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie >>> Geef je score van 1 tot 5.
Advies >>> Geef je score van 1 tot 5.

Particulier

Correctheid

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

Snelle prijs ontvangen en verloop volgens afspraak

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening aanscherpen?

Afgesproken uur van plaatsing was sterk verlaat waardoor gevraagd ladderlift vast stond. Achteraf commercieel geregeld. Indien tijdstip van afspraak niet lukt, asap verwittigen. De klant heeft ook... Afgesproken uur van plaatsing was sterk verlaat waardoor gevraagd ladderlift vast stond. Achteraf commercieel geregeld. Indien tijdstip van afspraak niet lukt, asap verwittigen. De klant heeft ook zijn schema.

Eric Van Reck

Degelijk bedrijf met kennis van “glas”

Vriendelijkheid van de techniekers

Stipt nakoming van afspraken

Ok

Anke Elsen

Heel goede samenwerking

Topkwaliteit voor een goede prijs

Neen

Els Meulemans

Correct

Duidelijkheid

In prima inorde

Uitmuntende kwaliteit

Uitleg bij aankoop. Vertrouwen. Afwerking bij plaatsing. Vriendelijke plaatser.

Niets op aan te merken.

Sharyne Oerlemans

Betrouwbaar, goede service

Mooie glazen deur

Ellen Dercon

Werken nauwgezet en zeer duidelijke communicatie, zeer klantvriendelijk

Goede informatie en deskundig advies bij bestelling en fijn werk bij plaatsing

Doe zo verder, jullie maken echt verschil met andere bedrijven

Van Grieken

Kwaliteit en service aan een scherpe prijs

service, prijs

indien werk niet kan doorgaan op geplande moment misschien contact opnemen met de klant ?

Schoevaerts Wouter

Mooie design deur

Duidelijke afspraken bij de bestelling en mooie afwerking bij het plaatsen.

De deur maakt wel veel lawaai bij het sluiten. De deur knalt toe.