Pglas

Vakmanschap - Geef je score van 1 tot 5.
Nazorg - Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat - Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie - Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking - Geef je score van 1 tot 5.
Advies - Geef je score van 1 tot 5.

Mengels Griet

Vriendelijk en stipt!

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

Vriendelijkheid en stiptheid

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening verbeteren?

Zeer positief.
Niets op aan te merken.

ellen arnouts

Fijne samenwerking, heel mooi resultaat!

correcte afspraken, correcte prijs, correcte afwerking

net

magda de mulder

mijn eerste contact verliep zeer vlot
een vriendelijke dame (ruth) gaf me voldoende uitleg

en ben tevreden naar huis gegaan

de afspraak was om 7.30 bij mij thuis
ze waren stipt geen uren vertraging wat ik waardeer

geen verbetering doe zo verder met pglas
succes nog

Aangename, vriendelijke ervaring

Goede en snelle communicatie

Goede afspraken, zeer content van het resultaat.

Snelle communicatie

Neen

Tactics bvba

Zeer professioneel en klantvriendelijk bedrijf

snelle en vlotte communicatie
zeer mooie afwerking

Heel possitive, goed geluisterd naar onze wensen. prima timing and klant gericht.

heel possitive, goed geluisterd naar onze wensen. prima timing and klant gericht.

Francis pittoors

Alle afspraken zijn goede verlopen

Snel in apvolging van mails en afspraken.

Norbert Borghmans

Alleen maar positief.