Pglas

Plezante samenwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Vakmanschap >>> Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat >>> Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie >>> Geef je score van 1 tot 5.
Advies >>> Geef je score van 1 tot 5.

Frank Beets

Kwaliteit, goede service en leuk om mee te werken.

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

Komen afspraken perfect na. Hoge afwerking.

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening aanscherpen?

Ik zou het niet weten. Het was al zo leuk.

De Smedt Ivo en Meir Diane

Vlot, vriendelijk, we kregen een deftige prijs, wij zijn super tevreden van P-glas

Vlotte snelle afhandeling van de bestelling.

In alle eerlijkheid: geen. We hadden al eens met P-glas gewerkt in het verleden (glaswand in onze keuken)en ook nu weer (glazen deur tussen keuken en veranda). Uiteraard omdat we vorige keer ook... In alle eerlijkheid: geen. We hadden al eens met P-glas gewerkt in het verleden (glaswand in onze keuken)en ook nu weer (glazen deur tussen keuken en veranda). Uiteraard omdat we vorige keer ook heel tevreden waren.

Vanheuckelom Marleen

Perfectie👍

Heel vriendelijk en vlot alles gegaan.

Geen punten

Van Gilsen Willy

Kwaliteit en betrouwbaarheid

Goede begeleiding en kwaliteitsvolle vriendelijke plaatsing

Dit volhouden

Peter De Schepper

Vriendelijke en eerlijke klantenservice

Bereikbaar, vriendelijk, eerlijk

Floor Van den Eijnden

Kwaliteit op efficiënte manier, alles online geregeld

Vriendelijkheid

Alles was in orde

Noël De Coster

Betrouwbaar, voorbeeldige samenwerking en niet onbelangrijk héél mooi resultaat.

Vlot, kwalitatief: een aanrader!

Één detail is vooraf niet besproken: zichtkant ‘gezuurd’: liever mat of liever glanzend?

inncreations

Stipt en vriendelijk

correct in bespreking wat of niet kan

Geen tip, jullie doen dat goed! Succes.

metaalwerken gielis bv

Goede communicatie