Pglas

Plezante samenwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Vakmanschap >>> Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat >>> Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie >>> Geef je score van 1 tot 5.
Advies >>> Geef je score van 1 tot 5.

Antonio (Leaplabs)

Kwaliteit en afwerking tot in de kleinste details

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

Kwaliteit, prijs, professionele plaatsing

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening aanscherpen?

Niets aan te merken!

Peggy Walschaerts

Zeer degelijk en correct

Zeer correct

Niets aan te merken

Maarten Paulus

Oplossing op maat van de klant

Perfecte plaatsing

DG

Kwaliteit en op maat

maatwerk tegen een scherpe prijs

Inès Coolen

Snelle service, duidelijke communicatie

Duidelijke info bij de bezichtiging + goede tips!

Philippe Maquestiaux

Klantvriendelijkheid, goede prijs/ kwaliteit

Goede communicatie, correcte prijs, komt afspraak na, goede kwaliteit

Freddy

Vakkennis,goede communicatie

Alles verliep zoals afgesproken,top👍

Houden zo

Addiers

Uiterst correcte opvolging en keurige uitvoering

Nemen hun verantwoordelijkheid.
Je wordt zeer goed geïnformeerd, zowel inzake het bouwproces als de technische details.

Geen opmerkingen. Zelfs een probleem bij de afwerking wordt verder professioneel opgevolgd!

Kauwenberghs

Prima kwaliteit en vriendelijkheid