Pglas

Plezante samenwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Vakmanschap >>> Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat >>> Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie >>> Geef je score van 1 tot 5.
Advies >>> Geef je score van 1 tot 5.

Merijn Van de Pol

Correcte service en vakmanschap

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

Vlotte communicatie en correcte feedback

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening aanscherpen?

Uitstekende ervaring!

Julie

Van A tot Z tip top in orde; kwalitatief in al zijn aspecten; fijne afwerking, goede communicatie; flexibiliteit

zie hoger

kan er momenteel geen bedenken

Van Gilsen.-van der Heyden

Vriendelijk ontvangst

Vrolijk personeel correcte service

Alles is heel goed

Adams

Alles was perfect , contact , plaatsing en levering

Correct en perfect , geplaatst door een goei team

Zou het ni weten , jullie zijn gewoon goe bezig
Doe zo voort 👍

Luc Beugels

Correcte afspraken en degelijke prijs.

Mooie afwerking door vakmannen

Nihil

Marijke

Modern bedrijf met frisse aanpak en goede communicatie

Vlotte communicatie, goede website, correcte aanpak.

Niet direct

Professioneel, vriendelijk en snel

Snelle service
Duidelijke communicatie
Top service, extra werk!

Alles top! Dat komt helaas niet vaak meer voor …