Pglas

Plezante samenwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Vakmanschap >>> Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat >>> Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie >>> Geef je score van 1 tot 5.
Advies >>> Geef je score van 1 tot 5.

Ilse Hauspie

Van het kiezen in de toonzaal tot en met de plaatsing thuis, helemaal tevreden. Ook op de communicatie (via mail) tussendoor niets aan te merken.

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

- vriendelijk
- vakbekwaam

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening aanscherpen?

Warme ontvangst in de toonzaal, goede info en prima hulp bij het kiezen. Super vriendelijke en vakbekwame plaatsers. Ook de communicatie tussendoor verliep vlot.
Helemaal tevreden van Pglas!

Mevr. Van Dyck-Mertens Christianne

Vriendelijkheid en correctheid

Goede ontvangst in de toonzaal en stipte opvolging Bekwaam plaatsingspersoneel zeer vriendelijk en zorgzaam

Doe zo verder!!!

Anais Kempenaer

- Snelle efficiënte communicatie en planning
- Degelijke kwaliteit en mooie afwerking

- correcte en klantvriendelijke communicatie
- korte doorlooptijden en klant van elk stadium op de hoogte houden
- proper afgewerkte plaatsing

We zijn zeer tevreden, maar na de plaatsing zagen we zwarte streken op de witte muren van kledij en beschadigingen aan de deurstijl. We begrijpen dat het moeilijk is om te manoeuvreren met een... We zijn zeer tevreden, maar na de plaatsing zagen we zwarte streken op de witte muren van kledij en beschadigingen aan de deurstijl. We begrijpen dat het moeilijk is om te manoeuvreren met een plafondhoge glasplaat dus we tillen hier niet zwaar aan, maar mogelijks had dit vermeden kunnen worden door iets nauwkeuriger tewerk te gaan. Dit is voor ons maar een voetnoot, want over het algemeen zijn we zeer tevreden.

Bert

Persoonlijke service

Service en kwaliteit

proost grete

Snelle vlotte service en kwaliteitsmateriaal

correct op datum en uur en alles vlot afgewerkt

Voor ons was alles meer dan in orde! Vriendelijk, vlot, kwaliteit en een goede prijs

Particlier

Alles is goed verlopen

Goede uitleg

Walter Meeuws

Alles perfect afgewerkt

Zeer goede opmetingen,topmateriaal geplaatst doorvriendelijke en heel bekwame vakmensen!

Heel goe bezig

Bie Van De Looverbosch

Degelijke kwaliteit en goede, persoonlijke service

oog voor detail, kennis van zaken, en komen afspraken na

kan er niet direct opkomen :-)

Bart Ketelslegers

Voor oplossingen m.b.t. interieurglas / binnenglas

duidelijk verhaal bij bestelling en vlotte plaatsing

kleine details werden pas later duidelijk (o.a. zwart verticaal kader tegen deuropening. had eerder kunnen besproken worden. leverdatum was ook even onduidelijk (eind augustus - nee, toch eerder... kleine details werden pas later duidelijk (o.a. zwart verticaal kader tegen deuropening. had eerder kunnen besproken worden. leverdatum was ook even onduidelijk (eind augustus - nee, toch eerder oktober - uiteindelijk begin september)

Mermans Conny

Zeer fijn ,correct, professioneel bedrijf en personeel

van de offerte tot en met de plaatsing alles tip top in orde

alles is zeer vlot verlopen