Pglas

Plezante samenwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Vakmanschap >>> Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat >>> Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie >>> Geef je score van 1 tot 5.
Advies >>> Geef je score van 1 tot 5.

HS

Professioneel

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

Vlotte opvolging

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening aanscherpen?

Neen

Joris Preckler

Kwaliteit+esthetisch

duidelijk/respecteren termijnen/secure plaatsing

niet echt iets voor ogen

c. Trappeniers

Een goed bedrijf

voldoen aan de beloften

eigenlijk geen

KVT BV

Wel lang op moeten wachten

geen idee, architect heedft dit geregeld

geen suggesties

Reactie Pglas:

Dag Katrijn,
Fijn dat je de tijd neemt om een review te schrijven. Zoals je zelf zegt, hebben we geen enkel contact gehad tot hiertoe. Het project is volledig via de architect verlopen.
Wij...
Dag Katrijn,
Wij hebben de timing van de architect heel correct opgevolgd. En geplaatst binnen de afgesproken termijn.

Bij een maatwerk project moet een architect nu eenmaal rekening houden met verschillende aannemers. De ene kan niet komen, alvorens de andere zijn werken uitgevoerd heeft.
Wij kunnen onze opmetingen en productie niet op voorhand uitvoeren. Dat betekent wachten tot alles klaar is, alvorens wij in actie kunnen komen.
Van onze ploeg hoor ik in elk geval dat het gehele project bij jou, niet alleen ons werk, heel mooi is uitgevoerd.
We wensen je dan ook graag heel veel succes in je praktijk.
Annick van het Pglas-team

Els

Duidelijke informatie, stiptheid, vlotte en goede verkoopster, zeker niet opdringerig

Zeer tevreden over de plaatsing, geplaatst door vakmensen, goede afwerking.

Een klein minpuntje, de afwerking met silicone aan de glaswand, hadden we misschien toch nog fijner gewenst.

Joke braspenning

Professioneel, klantvriendelijk, snelle opvolging.,kwaliteitsvol en degelijk.

Zie eerste puntje.

Geen tips

koen Govaerts

Alles overkomstig te afspraken. Van offerte dat uitvoering.

Alles foutloos gelopen. Vriendelijke en bekwame medewerkers.

Bekendheid. Toevallig op bezoek bij kennissen geïnformeerd naar uitvoerder van hun glazendeur en tts wand. Pglas, nog nooit van gehoord.

Staf Vanreusel

Goede afspraken geen probleem

Alles correct verlopen flink op tijd .

Geen punten .

Wuyts-Bosch

Alles piekfijn verlopen

Mooie toonzaal met veel voorbeelden ,plaatser zijn vakmensen

Alles ok

Torfs Margareta

Waren direct aanwezig

Sterkt punt was dat het niet lang wachten was en bij plaatsing waren ze echt heel voorzichtig

Geen tip, alles was perfect