Pglas

Plezante samenwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Vakmanschap >>> Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat >>> Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie >>> Geef je score van 1 tot 5.
Advies >>> Geef je score van 1 tot 5.

Helssen - Verslype

Vriendelijkheid en kwaliteit

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

Goed advies bij het komen kijken, bestelling toegezegd in december maar door een fout waren ze ons vergeten. Zelf terug contact opgenomen in mei en toen is het snel in orde gekomen. Dat was... Goed advies bij het komen kijken, bestelling toegezegd in december maar door een fout waren ze ons vergeten. Zelf terug contact opgenomen in mei en toen is het snel in orde gekomen. Dat was natuurlijk wel wat raar.... Normaal gezien zouden we 6 tot 8 weken moeten wachten op onze deur en nu was dat 7 maanden door een vergetelheid.
Telefonisch contact ; zeer vriendelijk
Plaatsing ; beleefde en vriendelijke mannen, leverde zeer goed werk

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening aanscherpen?

Bestellingen goed opvolgen

Silke janssens

Goede en snelle service met prima prijskwaliteitsverhouding

Kwaliteit

Navraag doen na plaatsing

Smets Nancy

Kwaliteit, goede service, correcte afspraken

kwaliteit, goede service, correcte afspraken

Loos Tom

Vlotte en professionele hulp en service

service, nakomen afspraken

Blijf werken zoals jullie bezig zijn

Luypaerts - Van Rompaey

Voor kwaliteit en perfectie

bestelling: snel en correct
plaatsing: vakkundig en totaal af

alles is dik in orde

kasim El Bastani

Klanten service

Indien er iets mis gaat wordt dit in overleg correct opgelost

niet echt iets op te merken

Hans Wicke

Resultaat was helemaal zoals ik voor ogen had.

Het hele proces was aangenaam maar de werkmannen die de levering en plaatsing hebben gedaan waren super vriendelijk en hebben voor een heel vlotte en degelijke afwerking gezorgd.

Er zat een groot prijsverschil tussen eerste en uiteindelijke offerte na opmeting. Nadat ik zelf had gebeld om te vragen hoe dit kwam begreep ik wel waarom maar misschien is het beter om dit alvast... Er zat een groot prijsverschil tussen eerste en uiteindelijke offerte na opmeting. Nadat ik zelf had gebeld om te vragen hoe dit kwam begreep ik wel waarom maar misschien is het beter om dit alvast wat te kaderen bij het verzenden van de uiteindelijke offerte. Een woordje uitleg over het waarom van de meerprijs (verkeerde inschatting, prijzen die gestegen zijn, ...).

Bosmans Nicole

Zeer goede uitleg en vriendelijk ontvangst

komen de afspraken zeer goed na .

voort doen zoals je bezig bent :).

Mieke

Goede en persoonlijke service voor een correcte prijs

persoonlijk, steeds snel antwoord op mails, aangename plaatsers die hun vak kennen

Het is jammer dat de afwerkplaatjes op de glazen deur niet 100% passen. Dit wisten we niet vooraf, maar volgens de plaatsers is dat wel standaard.

Lodewijckx

Perfecte samenwerking...