Pglas

Plezante samenwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Vakmanschap >>> Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat >>> Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie >>> Geef je score van 1 tot 5.
Advies >>> Geef je score van 1 tot 5.

Chris Addiers

Keurig en goede, vlotte communicatie tussen klant en Pglas

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

Hoge betrokkenheid voor het project: nooit het gevoel gehad om het zoveelste project in de rij te zijn, integendeel!

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening aanscherpen?

Absoluut.
De plaatsing gebeurde zeer efficiënt en exact volgens planning.

De Schepper Achille

Vlot en efficient

probleem analyseren en degelij oplossen

samenspraak met de aanvrager

Mertens Jos

Aangename en betrouwbare partner

Snelle en uitstekende service

Geen opmerkingen

E. Crols

Vriendelijkheid, snelheid van werken: kortom haast de perfektie

snelle communicatie en service

wat mij persoonlijk betreft zoals ik al zei is dit perfekt

Steven Blockx

Pglas doet wat ze beloven, kwaliteit en vakmanschap.

Kennis van zaken/producten. Snelle offerte.

Vanbosch

Aangenaam team

Goede service en kwaliteit
Hopelijk blijft dit na het betalen van de faktuur.

Geen opmerkingen

Jochums - Van Elsackers

Vanaf het onthaal tot aan de plaatsing supervriendelijke mensen die weten wat de klant wil .

sterk punt is dat de zaakvoerder meewerkt . Zo kent hij perfect zijn bedrijf personeel en klanten

alles perfect verlopen ik zou niet weten wat beter kan

Felix

Snel en kwaliteitsvol

Goede communicatie. Kwalitatief levering

Niets. Jullie zijn perfect

Dirk

Hoge kwaliteit, uitstekende afwerking, toffe ploeg die ook proper werkt

heel precies werk

heel grote gelaagde panelen zijn niet altijd exact gelijk

Patrick jansen

Glaszuivere kwaliteit, efficiënt en glashard in afspraken

Service

Doe zo verder