Pglas

Plezante samenwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Vakmanschap >>> Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat >>> Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie >>> Geef je score van 1 tot 5.
Advies >>> Geef je score van 1 tot 5.

Van Looveren Mai

Samenwerking met het nodige vertrouwen.

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

De planning verliep correct en de plaatsing gebeurde volgens planning en verliep vlot

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening aanscherpen?

Op hetzelfde elan verder gaan.

anoniem

Stipt, goede kennis

Geen opmerkingen

Mertens-Camps

Duidelijke communicatie - Perfecte afwerking - Top prijs/kwaliteit

Duidelijke communicatie van bezoek aan toonzaal tot plaatsing.

Keep on the good work!

Dirk Rens

Heel precies werk, mooi materiaal en fijne plaatsers

Correcte afspraken en goeie communicatie

(ze zijn niet de goedkoopste...)

xyz

Prima bedrijf

alles verloopt ultra duidelijk

alles is excellent gelopen

Willems Leo

Uitstekende producten, degelijke afwerking, stipte afspraken, vriendelijk personeel.

Geleverd en geplaatst volgens afspraak! Mooie afwerking, vriendelijk personeel. Een aanrader!

Moeilijk te vinden via zoekmachines.

Stien v echelpoel

Fijne laagdrempelige snelle communicatie; goed advies; zeer vlotte correcte samenwerking ; heel correcte prijs

Zie hierboven

Nav mijn ervaring g niet