Pglas

Vakmanschap - Geef je score van 1 tot 5.
Nazorg - Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat - Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie - Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking - Geef je score van 1 tot 5.
Advies - Geef je score van 1 tot 5.

Gemakkelijke communicatie per mail en heel snel antwoord

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

Snel en proper afgewerkt

David Vandesande

Zeer content met de levering en plaatsing . Was allemaal in orde zoals beloofd en proper achter gelaten .super dus !

De sterke punten waren op voor hand nog een huisbezoek . Voor alles nog is te overlopen met de klant !

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening verbeteren?

Neen er waren absoluut geen problemen !!

De communicatie verliep niet altijd even professioneel.
Het uiteindelijke resultaat is wel echt punten waard.

Plaatsing gebeurde steeds zoals afgesproken, met een kwalitatief en mooi resultaat.

De klant meer betrekken

Reactie Pglas:

Dank je wel voor je reactie. Fijn om horen dat je tevreden bent van het resultaat en je Pglas aanbeveelt.

Professioneel

Dennis Meeuwes

Ik was op zoek naar een glasleverancier om het glas van 1 binnenraam te maken.
Offerte was uitgebreid opgesteld, vragen werden snel beantwoord (mail).
Glas was proper gemaakt. bij...

Snelle respons
Goede prijs
goede service

Alles prima verlopen, perfect!

goede communicatie, stipt , correct

lambrechts Luc

Aangenaam gesprek aan de receptie, zeer verzorgd en mooie inkom

correcte afspraken geeft tevreden klanten

jullie zijn goed bezig

bloemen sas

SUPER !!!!!!

goeie afspraken en doorzetting

alles prima

Alles prima

stiptheid

Sandra van Rooy

Wij zijn altijd tevreden van P glas

Alles in orde en snelle service