Pglas

Vakmanschap - Geef je score van 1 tot 5.
9.5/10
Nazorg - Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat - Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie - Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking - Geef je score van 1 tot 5.
Advies - Geef je score van 1 tot 5.

eugène bvba

Heel tevreden van de prijs, de afwerking, het contact met de werkmannen.

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

prijs, afwerking

Klaas Coart

Goede en duidelijke communicatie. Propere afwerking.

Duidelijk en kwaliteit

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening verbeteren?

Hans Buysse

Super service. Zeer correct bedrijf. Komen stipt wanneer ze zeggen dat ze komen. Kwaliteit is top.

Kwaliteit en stiptheid

Duidelijke informatie en advies.
Snelle reactie.

Timing en afspraken werden gerespecteerd.

Marc Blockx

Prima verlopen, helemaal conform de afspraak. Snelle plaatsing zonder problemen .

Gewoon prima, geen enkele opmerking.

Zeer vriendelijke communicatie aan de telefoon.
Correcte firma.
Vlotte werking.
Propere afwerking.

Correcte vriendelijke samenwerking.

Toon Franken

Zeer goed.

Proper werk, duidelijk nagekomen afspraken.

Goede begeleiding in toonzaal. Zeer professioneel tijdens opmeten en iedereen die we gesproken hebben in het proces was steeds even vriendelijk.

Nvt

Zeer professioneel bedrijf.
Zeer vriendelijk en goed georganiseerd. Levert zeer goed werk.

Zeer goede communicatie. Plaatsing zeer goed gedaan. Gwn heel tevreden.

Voor mij is alles perfect verkopen. Geen verbetering te vinden. Bedankt !

Patrick coppens

Heel aangenaam. Afspraken werden correct nageleefd.
P glas staat voor ons als een bedrijf die kwaliteit en perfectie nastreven

Afspraken, levering en plaatsingsdatum werden behouden
Snelle offerte
Snel antwoord op mails, binnen de 24 uur telkens