Pglas

Afwerking
Resultaat
Nazorg

Leen Huybrechts

Een vlot contact in de toonzaal (en voordien via mail/telefoon), ook de afspraken zijn goed gemaakt.
Ik vond het wel jammer dat ik zelf moest informeren naar mijn deur die foutief afgemeten...

Goede afwerking, mooi materiaal.
Nakomen van afspraken, op de afgesproken tijd komen om de deuren te plaatsen.

Zelf een mailtje sturen met de melding dat er iets mis is gelopen en een tijdsindicatie geven van wanneer het in orde gemaakt wordt. Dit zonder dat de klant hier achter moet informeren (een dag later).

Reactie Pglas:

Bedankt voor je feedback, Leen. Je opmerkingen nemen we mee in onze werking. Blij dat je tevreden bent over de afwerking. Veel plezier met je glazen deuren.

Cornelis - van Ginneken

Weer heel tevreden van het prachtige werk!

Denken mee en vinden de beste oplossing voor jouw specifieke situatie.

Perfecte communicatie en flexibiliteit van Pglas. Ik moest op het laatste moment hetcafgespoken tijdstip van plaatsing van mijn glazen ballustrade wijzigen en Pglas heeft hun planning speciaal voor...

Verzekeringen Somers

Correcte afhandeling, goed advies en meedenken over het ontwerp

flexibele werkmannen met vakkennis en een uitstekende afwerking

Uitstekend

Snelle communicatie

Mooi en propper werk afgeleverd voor een eerlijke prijs.

Correcte plaatsing, snel eerlijke prijs.

Als het mogelijk is op het einde de deur nog even kuisen er stonden wat vuile vingers op ( het is maar een detail)
weet ook niet of dit mogelijk is met de siliconen.

Jos willems

Steeds goede informatie gekregen. De firma is ook zeer soepel als je nog iets wil aanpassen. Vlotte levering en plaatsing. Gezorgd voor een goede lift. Prijs offerte = prijs faktuur.

Zeer professionele uitvoering met respect voor de reeds geplaatste materialen. We hebben door omstandigheden de douche nog niet gebruikt doch we gaan er van uit dat de afkitting in orde is.

Alles was ok

NVL

Zeer tevreden over de glazen balustrade voor onze dakterrassen, mooi afgewerkt, weinig paaltjes zoals we het wilden en net voor het communiefeest geplaatst. Top!

Op maat, degelijke kwaliteit, correcte prijs

Hertsens Beheer

Gevonden op Google, heb hen dan gecontacteerd en ik kreeg snel reactie en snel een offerte met een zeer scherpe prijs tov enkele andere aanbieders. Ze kwamen opmeten wanneer mijn bouw er klaar voor...

Mails worden altijd beantwoord :-)

Lies

Ik weet altijd heel goed wat ik wil daardoor wordt het moeilijker dit ook effectief te vinden. Maar P-Glas heeft het echt waar gemaakt! Ik heb nu een pracht van een spatwand!
Vlotte...

communicatie