Pglas

Vakmanschap - Geef je score van 1 tot 5.
Nazorg - Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat - Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie - Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking - Geef je score van 1 tot 5.
Advies - Geef je score van 1 tot 5.

Bart Massin

Mooi product, vriendelijk mensen, juist de hal moet volledig opnieuw geschilderd worden wegens zwarte handen op de muren. Het product dat werd gebruikt heeft matte vlekken op de verf gegeven.

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

Correcte communicatie

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening verbeteren?

Netheid van het gebouw , verf kan heel wat werk en kosten vermijden

Reactie Pglas:

Dag Bart,

Dank je wel om Pglas aan te raden, vinden we plezant. Klopt dat we voor het heel precies leggen van je glazen vloer onze handen hebben moeten zetten op de tegenoverliggende muur. Omdat we nazorg belangrijk vinden, hebben we dan ook inspanningen geleverd om de vlekken te verwijderen.

We nemen deze ervaring mee zodat we naar onze klanten nog beter communiceren over de mogelijke gevolgen (bijv. steunen tegen de muur) van het plaatsen van een grotere glazen vloer. Want in het ideale geval volgen de schilderwerken na het leggen van de vloer.

Groeten,
Het P-team

Stefan Geenen

Uitstekende, vlotte communicatie én service!

Vriendelijk, eerlijk, snelle respons

Blijven doen zoals jullie het doen!

Voor ons was de samenwerking met Pglas enkel Positief.
Alles verliep volgens afspraak en een klein euvel, dankzijeen scheve muur, zetten ze meteen recht.
Top service

Alles verliep Perfect

Duidelijke uitleg over het procuct. Snelle offerte. Correcte afhandeling.

correcte en vlotte service

Van Dyck Magda

We zijn goed geholpen

Ze werken correct.

Geen.

Robbert verloove

Goede materialen, prijs , keuze en service

communicatie

Super! Vlot contact en klantvriendelijk!

Communicatie, betrouwbaarheid, prijs.

Correcte dienstverlening

Ik was zelf niet thuis, maar alles werd goed uitgevoerd;

Nog stukje glas gevonden op de mat. Opkuisen binnen kan beter (maar ik weet niet of dit tot het takenpakket hoort).

Stefan Geenen

Schitterende samenwerking, uitstekend resultaat!!!

Dienstverlening, communicatie en plaatsing TOP!