Pglas

Vakmanschap >>> Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking >>> Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat >>> Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie >>> Geef je score van 1 tot 5.
Advies >>> Geef je score van 1 tot 5.

Alida Hannes

Wij zijn heel tevreden

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

Heel goede communicatie

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening aanscherpen?

Wij zijn zeer tevreden

Davy Lunenburg

Kwaliteit

Klantvriendelijk en oog voor detail

Niks, doe zo voort

Bauweraerts

Kwaliteit tegen een correcte prijs

Communicatie, duidelijkheid, snelle respons

Enkel offerte sturen met lager btw 6 procent ipv 21

Snijers

Vriendelijk en correct

Alles volgens afspraak

Gewoon doen zoals jullie bezig zijn is perfect

Kristine Wuyts

Vriendelijkheid, enthousiasme, meedenken met de klant, kwaliteit

Idem

Geen opmerkingen

Jef Van der Wee

Professioneel, kwaliteit en klantvriendelijkheid

Stipt, mooi afgewerkt, goed advies en persoonlijke communicatie van de eigenaars zelf. Geeft veel vertrouwen

Niets op te merken.

Vermeulen - Van Bouwel Herman en Els

Wat een kwaliteit! Prachtig afgewerkt en supervriendelijk personeel.

Mooie showroom en duidelijke uitleg gehad! Mooi op tijd geleverd dus top qua betrouwbaarheid. Klein foutje gebeurd qua bestelling maar is helemaal correct afgehandeld

Geen tips. Jullie doen het geweldig

De Roye Kristof

Duidelijke communicatie, snelle opvolging, kwalitatief werk

service en kwaliteit

doe vooral verder zoals jullie bezig zijn

Sammy Thijs

Persoonlijk en op maat

Sterke communicatie, klantvriendelijk (incl. de plaatsers)

Geen opmerkingen