Pglas

Vakmanschap - Geef je score van 1 tot 5.
9.5/10
Nazorg - Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat - Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie - Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking - Geef je score van 1 tot 5.
Advies - Geef je score van 1 tot 5.

Véronique

Mooie showroom, vriendelijke ontvangst en goed advies. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Op de afgesproken tijdstippen komen plaatsen. Altijd heel vriendelijk en behulpzaam onthaald en...

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

Een zeer grote keuze aan interieur glas, mooie en strakke afwerking. Net dat toetsje extra dat we bij een ander niet vonden.

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening verbeteren?

Gene idee. Voor mij is alles zeer vlot verlopen en ik ben tot nu toe zeer tevreden van het resultaat.

Professioneel en correct. Te vertrouwen.

Zie hierboven

Eric Straetmans

Dik in orde

Correcte afspraak en plaatsingp

Rudy Huybrechts

Samenwerking was prima. Communicatie optimaal en vlot in het installeren van alles.
Kortom een aanrader voor iedereen die op zoek is naar glaswerk.
Ook prijs is gunstig.
Prima...

sterke punten, samen denken aan de beste oplossing qua prijs en kwaliteit.

geen verbeterpunten

Katleen Maïs-Caerels

Niets dan goeds! Heel goede en correcte samenwerking.

Super ervaring en goede communicatie.

Paulusse

Uitstekende service en afwerking. Kan niet beter.
Installateurs doen hun uiterste best om niets te beschadigen van schilderwerk ---ondanks zware ramen en douchedeur

Plezierige samenwerking
Streven naar Perfectie
Professioneel advies

Snelle en correcte opvolging van het dossier. Flexibiliteit naar levering. Mooie producten aan een correcte prijs.

Snelle en correcte opvolging van het dossier.

p

Uitstekende service

Transparant en correct

👍

Wim Huynen

Afspraken zijn perfect nagekomen. Snelle reactie op mails.
Afwerking zoals beloofd en alles netjes achtergelaten.

Correct over de ganse lijn.
Degelijk materiaal en plaatsing.

Globale indruk : vriendelijke en correcte ontvangst. Supermooie showroom. Zeer goede communicatie en afhandeling van de bestelling.

We zijn het glas zelf komen ophalen en zelf geplaatst. Alles was inorde, zoals afgesproken. Zeer goede informatie over het te plaatsen glas.

Alles was zoals afgesproken.