Pglas

Vakmanschap - Geef je score van 1 tot 5.
Nazorg - Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat - Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie - Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking - Geef je score van 1 tot 5.
Advies - Geef je score van 1 tot 5.

Ran Soentjens

Vlotte samenwerking. Snelle offerte en duidelijke communicatie.

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

Snelle levering van de bestelling

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening verbeteren?

nvt

Hens Harry

De medewerkers hebben veel moeite gedaan voor het plaatsen van mijn spatwand. Het lukte pas toen Peter er bij kwam. Ondertussen is wel de rand van de dampkap (licht) beschadigd.

Correcte afspraken

Bij het afkitten hebben de medewerkers de beschadiging aan de dampkap zeker gemerkt. Hierover werd niets gezegd. Wij merkten dit pas achteraf.

Reactie Pglas:

Bedankt voor je feedback, Harry.

Fijn om horen dat je 'correcte afspraken' als sterk punt hebt ervaren.

Je opmerking over het afkitten nemen we mee!

Groeten,
het P-team

Fontaine

Snel en professionnel dienst. Alles vlot gebeurt: offerte, bestelling en plaatsing.

De mogelijkheid om stalen thuis te nemen
Heel vriendelijk contact bij de showroom
Snel een afspraak om te meeting te doen (ook op zaterdag!)

De mannen hebben het glas op mijn (nieuwe witte) werkblad affekes gezet en ik heb daar een kras op gekregen... de volgende keer misschien best een bescherming op zetten.

Reactie Pglas:

Dag Bea, bedankt voor je fijne feedback rond vriendelijkheid en flexibiliteit.

Je opmerkingen nemen we mee!

Groeten,
Het P-team

erik Daems

Vlotte samenwerking. Bij de bestelling op het kantoor, was de bediende direct mee wat ik bedoelde. Er werd een afspraak gemaakt met Peter om ter plaatse de juiste afmetingen te kennen.
Bij het...

het meedenken, de perfecte plaatsing en de nette afwerking.

nihil, nazorg is niet van toepassing geweest

Emiel Wuyts

Alles perfect volgens afspraak

Stiptheid

Marienda Mollen

Een heel mooi eindresultaat en super vriendelijke uitleg in de showroom!

Alles van de eerste keer in orde

Samenwerking met een schrijnwerker. Totaal oplossing aanbieden voor bijvoorbeeld glazen ingewerkte balustrade

cools.leo

Gewoon toppie

Prijs, kwaliteit, communicatie

Gewoon geweldig

Van de Wiel Steven Architectuur

Correct naar planning en uitvoering. Goede communicatie.

Uitvoering, communicatie, planning.

Fam De Block

De samenwerking met Pglas is heel goed verlopen. De toonzaal en het ontvangst ter plaatse door het team van Peter en Ruth was een eyeopener, zowel naar waardes van het brief als naar mogelijkheden...

Proper werk, stipte opmeting en agenda, aanhouden van de afgesproken levertermijn, goeie dialoog en oplossingsgericht denken.

Momenteel hebben we niet direct verbeterpunten, we willen ook niet gaan muggeziften. Als we het personeel en de firma in totaal inschalen tov de andere firma's waar we reeds mee samenwerkten, zitten ze zeker in de top 3. Waar Pglas momenteel meer inactief is aan de andere kant van de provincie antwerpen, hopen we dat ze hun clienteel verder kunnen uitbouwen richting Klein brabant en Oost-Vlaanderen. Wij maken alleszins reclame voor hen als kennissen onze bouwwerken komen bewonderen, de best werkende promotie vermoed ik. Onze flesjes bier komen we wel eens ophalen als we richting de Kempen moeten.

Cools Leo

Pglas is onovertreffelijk i.v.m. offerte, begeleiding, prijs-kwaliteit en uitvoering.
Ruth, pas vernomen ( de zaakvoerder ) 😁 is uitzonderlijk menselijk en medelevend.
Ook plaatsing is...

Elk punt is héél sterk, van offerte t.e .m. plaatsing en afwerking.

Ben overtuigd dat dit HET is wat mensen zoeken dezer met valse en oneerlijke zogezegde vakmannen. Echt tevreden. !!! 👍👍👍