Pglas

Nazorg

Correcte afhandeling

Putmans Inge

Super !

Mooi materiaal, goede hulp in de winkel en correcte werkmannen

Jos Kenis

Vriendelijk onthaal, Kenis van zake

Vlotte en goede service conform de afspraak

De strip onderaan de douche deur kan beter iets breder dan de deur worden afgesneden zodat er minder lek is naar de buitenkant.

Prettig samen gewerkt

10 op 10

Eric Lamot

Goed, correct en vlot.

Professioneel, zowel offerte als uitvoering.

René Peiffer

Zeer goede ervaring, correct en stip, mooie en goede kwaliteit

Zeer vlot in het voorstellen van de juiste oplossing

Een datail; misschien op de eind factuur alle details van de offerte vermelden! Zo niet geeft dit even verwarring .

jonathan puyneers

Het zeer aangename ervaring. Mijn woning is zeker niet in de buurt gelegen van de winkel en alles is zeer snel en correct verlopen.

Snelheid, communicatie en prijs/kwaliteit!!

Leen Huybrechts

Een vlot contact in de toonzaal (en voordien via mail/telefoon), ook de afspraken zijn goed gemaakt.
Ik vond het wel jammer dat ik zelf moest informeren naar mijn deur die foutief afgemeten...

Goede afwerking, mooi materiaal.
Nakomen van afspraken, op de afgesproken tijd komen om de deuren te plaatsen.

Zelf een mailtje sturen met de melding dat er iets mis is gelopen en een tijdsindicatie geven van wanneer het in orde gemaakt wordt. Dit zonder dat de klant hier achter moet informeren (een dag later).

Reactie Pglas:

Bedankt voor je feedback, Leen. Je opmerkingen nemen we mee in onze werking. Blij dat je tevreden bent over de afwerking. Veel plezier met je glazen deuren.

Cornelis - van Ginneken

Weer heel tevreden van het prachtige werk!

Denken mee en vinden de beste oplossing voor jouw specifieke situatie.

Perfecte communicatie en flexibiliteit van Pglas. Ik moest op het laatste moment hetcafgespoken tijdstip van plaatsing van mijn glazen ballustrade wijzigen en Pglas heeft hun planning speciaal voor...