Pglas

Vakmanschap - Geef je score van 1 tot 5.
9.5/10
Nazorg - Geef je score van 1 tot 5.
Resultaat - Geef je score van 1 tot 5.
Communicatie - Geef je score van 1 tot 5.
Afwerking - Geef je score van 1 tot 5.
Advies - Geef je score van 1 tot 5.

Maarten Defauwes

Zeer vlotte en duidelijke communicatie via mail, ondanks ontbreken van de definitieve trap het doucheglas goed boven gekregen en alles is netjes geplaatst en achtergelaten.

Sterke punten >>> Welke sterke punten stip jij aan bij de bestelling bij en de plaatsing van het glas door Pglas?

Snel en vakkundig

Verbeterpunten of tips >>> Heb je tips of verbeterpunten voor Pglas? Hoe kunnen we onze dienstverlening verbeteren?

Eventueel onderhoudstips voor doucheraam, hoe dit schoon te maken en te houden.

Krols Joeri

We zijn zeer goed ontvangen in de toonzaal: goede info doorgekregen, vriendelijk. Een paar dagen later al onze offerte ontvangen, met alles wat we gevraagd hadden. De opmeting is snel gebeurd nadat...

correcte afspraken
vakwerk

Eigenlijk geen! Alles is prima verlopen, een van de weinige keren dat er niks mis is gelopen bij een bestelling/plaatsing. Doe zo verder!

Ik had twee glazen traptegels nodig. Ik had ze al elders besteld, maar daar moest ik eerst erg lang wachten en werd het telkens uitgesteld. Uiteindelijk heb ik na 3 maanden de bestelling...

snelle en vlotte communicatie per mail
tot op de millimeter juist gesneden en mooi afgewerkt
goede prijs

D’haen-Bosch

Vlotte samenwerking met ruimte eigen inbreng

Vlot, nauwkeurig, propere afwerking, goede communicatie over datum plaatsing

Perfect zo

Vlot en volgens afspraak.
Plaatsing ging vlot en professioneel!

Zowel het bestek als de plaatsing zijn professioneel uitgevoerd.

Zeer vriendelijk onthaal.Zeer klantvriendelijk,goede informatie.

Pglas staat voor TOP.

Communicatie correcte afhandeling.

Van Roie Jan

Snelle service op alle gebied

Mooie afwerking

JVi

Zeer professioneel en goede prijzen!!

service en snelle reactie ook bij telefonisch contact.

eenmaal de werken gedaan een goede vlotte en correcte facturatie.

Geen verbeterpunt echt prima correcte afspraken en nadien snelle facturatie.
Zo is alles meteen rond en een zeer tevreden klant.

Jullie naam werd doorgegeven door onze architect Luc Vandamme.

Wij zijn zeer tevreden over Pglas, de plaatsing werd netjes uitgevoerd.

Vriendelijke mensen die samen met ons naar een oplossing hebben gezocht.

Goed bezig.

Walter Verbruggen

Schitterende samenwerking. Afspraken worden nagekomen, en dat is in 'de bouw' niet altijd het geval. Modern en hoog kwalitatief materiaal.

Prima afwerking.

Neen, eigenlijk niet. Gewoon zo verder doen :)