Laurens Lens

Vlotte levering, goede kwaliteit van matten.

Prijs/kwaliteit in orde.

Geen "tips".

Dirk Claerbout

Heel tevreden. Goede prijs/kwaliteit

Etienne

Zeer goed alles op tijd geleverde alles volledig in orde

Alles volgens afspraak

Geen verbetering nodig

Carl Debruyne

Perect

Snelle service, goeie kwaliteit en goede maat

Geen opmerkingen

Carl Cantraine

Ik zocht een nieuw vloermat voor onze camper, hier vond ik de perfecte maat, degelijke kwaliteit voor een correcte prijs en snel geleverd !

Mooi aanbod voor een scherpe prijs.

Rudi Peeters

Snel geleverd? Na betaling heb ik een week gewacht en dan zelf contact opgenomen met de firma met de vraag waar de bestelling bleef. Ze stuurde mij daarop een trackingcode door, enkele dagen later... Snel geleverd? Na betaling heb ik een week gewacht en dan zelf contact opgenomen met de firma met de vraag waar de bestelling bleef. Ze stuurde mij daarop een trackingcode door, enkele dagen later kreeg ik bericht dat product niet op voorraad was en het nog wel 2 maanden kon duren.

Momenteel nog geen.

Voorraadbeheer afstemmen met gegevens op website. Spontaan de klanten contacteren als er een probleem is, niet wachten tot de klant moeilijk begint te doen. Geen beloftes doen op de website die je... Voorraadbeheer afstemmen met gegevens op website. Spontaan de klanten contacteren als er een probleem is, niet wachten tot de klant moeilijk begint te doen. Geen beloftes doen op de website die je niet kan waarmaken.

PDS

Prijs / kwaliteit + bedrukking

Raph LAMPO

ik had een bestelling op de verkeerde manier ingetoetst ( eigen fout ) en tweemaal zelfde wagen tapijt , de firma heeft een commercieel geste gedaan en het goede tapijt gratis opgestuurd waarvoor... ik had een bestelling op de verkeerde manier ingetoetst ( eigen fout ) en tweemaal zelfde wagen tapijt , de firma heeft een commercieel geste gedaan en het goede tapijt gratis opgestuurd waarvoor dank
zeer kwaliteitvolle tapijten in mijn wagen

zeer klantvriendelijk

geen idee

Davy Tops

Passen perfect ! snelle service

snelle service

niet

Louis Timmers

Perfecte service

Perfecte service, degelijke producten zoals weergegeven op de website. Up-to-date communicatie ivm de bestelling en verzending. Pakket zorgzaam ingepakt.