9.7/10

B&B Dream on Wheels

Goede levering
Alleen het zweeds blauw blijkt groen te zijn en dat is spijtig
Kan het nu niet gebruiken voor het doel waar het voor bedoeld was
Vriendelijke gr Angela

Zweeds blauw geen blauw noemen

Reactie Moose Färg:

Jammer dat u niet tevreden bent... Ik heb u uitgebreid proberen voor te lichten. Op de kleurenkaart staan alle kleuren handgeverfd, dat is precies de kleur die u krijgt en gekregen heeft. Het verbaasd me dan ook dat u dat niet de kleur vindt die u wilde....
zoals zeer uitgebreid uitgelegd op de site zijn foto's en website weergave altijd lastig, het computer scherm en de callibratie zijn van grote invloed, net als de licht inval. Bohus Blå is het echte Zweeds blauw zoals in Zweden traditioneel gebruikt dus dat blijf ik zeker blauw noemen. Ik begrijp ook niet wat er aan de klantvriendelijkheid mist.... ik heb u correct te woord gestaan naar mijn mening.

Dirk D.

Uitgebreide info op de website. Interessante lectuur. Zeer vlotte bestelprocedure en snelle levering. Top!

Vlotte bestelling en levering.
Veel informatie over het product.

birte

Die Farbe ist einfach toll! Ich habe unseren Sichtschutzzaun gestrichen und das Ergebnis ist einfach nur schön.

Nun werde ich versuchen meine Holzfenster mit RDM zu streichen.

Mijn 2 de aankoop bij Moose Farg,
Zeer tevreden over de dienstverlening. Vragen worden onmiddellijk behandeld,
Het gekochte produkt Pansar moet ik nog wel uittesten.

Idem eerste vraag

Neen

Via website

nvt

Het was mijn eerste aankoop en er werd snel en juist geleverd. Ik had nadien nog een vraag waarvoor ik telefoneerde en ook die werd prompt beantwoord.

Heel snelle reactie op mijn vragen, zowel telefonisch als via mail. bedankt daarvoor.

Meer info op de website zetten over verwerking van de verf. vb ik kocht de dimma verf en er werd me na verkoop verteld dat ik het hout toch beter eerst licht kan opschuren... Dat staat niet op de website, denk ik.
Ik vond het ook moeilijk om te kiezen welke verf geschikt was voor mijn projectje.

Moose Färgis top .

Ik ben uiterst tevreden met de afhandeling van mijn bestelling. Het ontvangen product heb ik nog niet gebruikt dus daar kan ik nog geen oordeel over vellen maar ik vermoedt dat dit ook prima zal zijn.

De goede communicatie en de snelle afhandeling.

Uitzonderlijk goede service.

Marjan

Vlotte communicatie en levering, fijn product om mee te werken.

Vlotte communicatie en levering

Verkooppunten in België 😊