Moeilijk om rekening nr te aanvaarden meer maals geprobeerd

eens gelukt geen probleem

Pieter VB

Eenvoudig en zeer snel herladen !
Ik kan niets meer wensen.

Duidelijk, eenvoudig en snel

Pieter Awouters

IK BEN ZEER TEVREDEN !

Robbie

Slechte ervaring.. Besteld, betaald,niets ontvangen !

Beste klant,

wij hebben de code direct na betaling geleverd. Op 19 februari hebben we de code nogeens per email aan je gestuurd. Is je emailadres wel correct? Kun je eens kijken of onze emails bij je ongewenste emails terecht zijn gekomen? Contacteer ons anders opnieuw, maar dan van een ander emailadres.

Shani Hendrickx

Normaal heb ik nooit problemen als ik voor 10 euro spotify koop, codes werken altijd behalve vandaag? Kan hier iets aan gedaan worden?

snelle service

Prince-Bert Beya

Ik bestelde een Nintendo-eShop kaart van 15 euro, en het hele proces verliep perfect! De code werd binnen 3 seconden verstuurd naar m'n e-mail en het werkte, zonder problemen. Bedankt Herladen.be!

Ja.

Manuela Kolling

Ik heb een uur geleden een herlaadkaart voor Netflix gekocht en deze is wel van mijn rekening gegaan maar heb nog steeds geen mail ontvangen met de code.

Beste klant,

Bedankt voor je feedback. Misschien is onze aflevermail bij je ongewenste email beland. Als geregistreerde klant vind je de code ook in je bestelhistorie. Vind je in beide gevallen niets, neem dan via het contactformulier op onze website contact met ons op en vermeld daarbij je ordernummer en het juiste emailadres.

Luyckx Ivo

Slecht. Ik weet waar die 15€ laadwaarde naartoe is gegaan. Ik heb die nodig voor de horloge van mijn vrouw. Ik heb alleen mijn mailadres moeten ingeven en betalen maar de code van de horloge werd...

Beste klant,

ons beltegoed is voor prepaid telefoonnummers bedoeld. Niet voor abonnementen. Helaas is het niet mogelijk een code te retourneren, maar je kunt hem wel doorverkopen aan iemand die wel een prepaid telefoonnummer van de desbetreffende provider heeft.

Herladen.be

Heb dan toch de code ontvangen, daarvoor moest ik me inloggen op de pagina van Telenet mijn webmail. Code zat in de spam dus tegengehouden door telenet vandaar geen code in mijn mailbox! Sorry...

Vingeriers franky

Heb 1letter vergeten in mijn email adres . Dus betaling gedaan maar niets ontvangen.kan dat nog rechtgezet worden.

Beste klant,

natuurlijk kunnen we in zon geval verder helpen. Stuur vanaf het juiste emailadres een mail aan support@herladen.be. Noem daarin het ordernummer van je bestelling. Dat vind je in de omschrijving op je bankafschrift. Eventueel kun je ons ook een kopie van je bankafschrift sturen. Wij sturen de code dan naar het juiste adres.