Daniela

Vielen Dank für die Lieferung und Iphone 7 funktioniert alles gut, ich möchte, dass es den Rücken besser poliert (Festool 5010, dann Festool 8000). 3 Tropfen reichen für ein gutes Ergebnis.

Tom

Heel uitgebreid aanbod aan refurbished producten. What you see is what you get, A grade gekocht en deze is beter dan zo goed als nieuw.. geen krasje te bespeuren en toch een pak goedkoper! Snelle en... Heel uitgebreid aanbod aan refurbished producten. What you see is what you get, A grade gekocht en deze is beter dan zo goed als nieuw.. geen krasje te bespeuren en toch een pak goedkoper! Snelle en correcte levering, heel mooi verpakt, met de nodige accessoires. Kortom, topsite, top producten, top service en top levering! Een welverdiende 10/10 dus ☺️

Ruben Renders

Handige webshop, snelle en efficiente levering. Toestel (klasse A) is perfect in orde. Aanrader!

Marlies Bogaerts

De service was snel en duidelijk en de Gsm is best goedkoop maar de iPhone die ik 3 weken geleden aankocht (A-level) heeft wel een mankement aan de microfoon waardoor ik niet zo goed kan bellen met... De service was snel en duidelijk en de Gsm is best goedkoop maar de iPhone die ik 3 weken geleden aankocht (A-level) heeft wel een mankement aan de microfoon waardoor ik niet zo goed kan bellen met mensen... zwaar minpunt, alsof de Gsm niet getest is voor hij werd opgestuurd...

three cycles

Heel snelle service! Vlot antwoord bij een probleem!
Een aanrader

Deleersnyder

Eerst een telefonisch contact gehad ivm garantie op leveringstermijn want was bedoeld als geschenk wat uiterlijk twee dagen later met zekerheid afgegeven moest kunnen worden . Heel vriendelijk te... Eerst een telefonisch contact gehad ivm garantie op leveringstermijn want was bedoeld als geschenk wat uiterlijk twee dagen later met zekerheid afgegeven moest kunnen worden . Heel vriendelijk te woord gestaan geweest met de nodige info! En verder Bestelling super vlot kunnen plaatsen en... levering op tijd met toestel graad A helemaal conform aan beschrijving.
Zeeeeeeeeeeeker voor herhaling vatbaar.

Hugo Ferreira

Ik heb een a-grade besteld. Snelle service, ben ik wel blij mee. Goede prijzen en zal nog terug bestellen omdak ik tenslotte tevreden ben.

Rob

Snelle levering en vlotte afhandeling. toestel doet ook aan de beschreven verwachtingen