Rodema Services

Goed product en snelle correcte levering

Whitley

Super!! Heel tevreden over de iphone 8
Ik heb A-grade en ik zie geen enkel gebruikspoor super dit

Sara

Great quality phone, no marks of usage. Extremely fast delivery. Just wished the battery was at a level close to 100%, but it was 89%. Not a huge problem tho

Tim Brondeel

Zeer positief. Tweede keer nu besteld bij Forza. Steeds kwaliteit en snel geleverd.

Rodema Services

Goed product en snelle correcte levering

Bervoets

Perfect ! voor een eerste ervaring liep alles vlot met geen enkel probleem.
Dag na de bestelling was mijn iPhone al thuis, zo vlug nog niet ervaren.
Het toestel was in perfecte staat,...
Perfect ! voor een eerste ervaring liep alles vlot met geen enkel probleem.
Dag na de bestelling was mijn iPhone al thuis, zo vlug nog niet ervaren.
Het toestel was in perfecte staat, echt zoals nieuw ik was er van verstomd.
Proficiat Forza

Quinten

Op de pagina waar je je product toevoegt aan je winkelmandje is geen uitleg te vinden over de a,b,c-grade behalve (zichtbaar gebruikt). Als je doorklikt op de productcondities dan zegt Forza... Op de pagina waar je je product toevoegt aan je winkelmandje is geen uitleg te vinden over de a,b,c-grade behalve (zichtbaar gebruikt). Als je doorklikt op de productcondities dan zegt Forza refurbished: "Cosmetisch zijn er meerdere gebruikerssporen aan te treffen. Dat kan zelfs een diepere kras (zelden op het scherm) of deukjes (op de behuizing) zijn. Producttechnisch is ook een C-grade 100% technisch in orde. " De Iphone 8 die ik besteld bevatte meerdere diepe krassen en enorm veel kleine krassen. Wat wilt producttechnisch 100% in orde zeggen als je een iphone koopt met een batterij van 93%? Open communicatie naar de klant in welke staat de iphone zal aankomen is het minste dat jullie kunnen doen.

Reactie Forza Refurbished:

Beste Quinten,
Jammer dat je niet tevreden bent.
Je hebt de laagste gradatie “C” besteld.
(A= Zo Goed als nieuw, B=Licht gebruikt, C= Zichtbaar gebruikt)
Tijdens ons onderhoud...
Beste Quinten,
Jammer dat je niet tevreden bent.
Je hebt de laagste gradatie “C” besteld.
(A= Zo Goed als nieuw, B=Licht gebruikt, C= Zichtbaar gebruikt)
Tijdens ons onderhoud hebben we uitgelegd dat gradatie enkel gerelateerd is aan het aantal gebruikssporen.
Alle gradaties zijn 100% technisch in orde.
Wij vervangen batterijen enkel, uit duurzaamheid overweging, als ze onder de 85% van de capaciteit zijn ( Apple norm).
Dit onderdeel valt ook binnen onze unieke 24 maanden garantie.
(https://www.forza-refurbished.nl/productcondities)
Met vriendelijke groet, Forza Refurbished