Bart luyckx

Perfecte refurbished ipad. Totaal niet te zien dar refurbished. Maar dus wel 100€ goedkoper....

caroline

Goede communicatie, snelle verzending. Een aanrader!

Jehaes Bart

I -Phone 7 besteld cat.a,alles perfect in orde en op 1 dag tijd geleverd.Zeer tevreden !!

Hillaert joeriska

Gsm werkte uitstekend, bij nagaan batterij zagen we wel dat deze maar 80% is, wat toch geen nieuwe batterij lijkt te zijn dus. Na deze beoordeling kregen we een voorstel voor een nieuwe iPhone,... Gsm werkte uitstekend, bij nagaan batterij zagen we wel dat deze maar 80% is, wat toch geen nieuwe batterij lijkt te zijn dus. Na deze beoordeling kregen we een voorstel voor een nieuwe iPhone, mooie service, bedankt

Farah Boonen

Goed! Snelle levering

Reactie Forza Refurbished:

Beste Farah, zoals telefonisch bevestigd, geeft u aan dat alles naar wens is. Desondanks geeft u ons een 6 als cijfer. Jammer dat we geen hogere waardering mochten ontvangen. Met vriendelijke groet,... Beste Farah, zoals telefonisch bevestigd, geeft u aan dat alles naar wens is. Desondanks geeft u ons een 6 als cijfer. Jammer dat we geen hogere waardering mochten ontvangen. Met vriendelijke groet, Forza Refurbished

Caro

IPad Air 2 zo goed als nieuw besteld.
Top! 1 dag later in België ter plaatste en zo goed als nieuw.

Gert L

Excellente service, en een B-toestel dat er even goed uitzag als een A