De Dycker Walter

Zeer correcte afhandeling. Ze doen wat er beloofd wordt.

Mous Rudy

Alle communicatie en verzending is zeer vlot verlopen. Product zelf voldoet volledig aan beschrijving en is tot op heden van zeer goede kwaliteit

Graphicdsign bvba

Fantastische ervaring. Product netjes en correct geleverd. Perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!

Pieter Hombroux

Geen enkel probleem. Goede iPhone Xr gekocht!

Monique van Goeye

Prima. Snel geleverd,goed verpakt, ziet er als nieuw uit. Werkt perfect. Top

Bultereys

Zeer goede service , zeer correcte en snelle levering en prachtig toestel ! Bravo !

Goffin

J'ai commandé un iPhone 6s vers 18h. Le lendemain il était livré chez moi. Le modèle grade A est super, l'écran n'a pas un coup, et seuls quelques légers coups sur le châssis sont visibles si on... J'ai commandé un iPhone 6s vers 18h. Le lendemain il était livré chez moi. Le modèle grade A est super, l'écran n'a pas un coup, et seuls quelques légers coups sur le châssis sont visibles si on regarde de près.
Il fonctionne parfaitement, et selon une application la batterie a 180 cycles de charge et 96% de sa capacité, donc assez bien pour un iPhone reconditionné.
De plus pour un prix assez bon marché, il est garanti 2 ans, donc cela rassure.
Très bien pour quelqu'un qui souhaite acheter un iPhone sans se ruiner

AAA Expertise

Snelle levering van de producten, geen voorfinanciering van de BTW op de iPhone.
Mijn opmerkingen zijn dat het toestel nog vuil was in de randen rond het scherm (van de vorige eigenaar wellicht), en dat de batterij heel snel leeg geraakt. Ik heb het toestel gisterenavond opgeladen. Deze nacht heeft het niet aan de lader gelegen (toen nog 75% vanmorgen), en deze ochtend gebruikte ik het een uurtje om met Waze naar het werk te rijden. (45%) en het is nu 09:00. ligt het aan de kwaliteit van de batterijen bij Apple of is het nog een oude batterij die erin zit? geen idee, maar ik heb echt het gevoel dat ik een oud toestel kocht, terwijl refurbished voor mij vertaald wordt naar gerenoveerd. dit toestel is wellicht gewoon gewiped en in een zakje gestoken.