Product van goede kwaliteit, iets latere levering dan vermeld. Besteld voor 22:30 maar de dag er na pas verzonden in plaats van geleverd. Niet super handig als ge snel een nieuwe gsm nodig hebt.

Redelijk aanbod

Iets meer info over de schade van het refurbished toestel. Foto's van het toestel zelf.

Wendy

Supersnelle levering. Kwaliteit is ook perfect. Bedankt Forza

Supersnelle levering

Alles was perfect

Iphone werkt perfect, snelle levering, heel goede prijs

Iphone werkt perfect, snelle levering, heel goede prijs

Wij hebben al een aantal keer een aankoop via Refurbished gedaan. Het pakje is al elke keer goed aangekomen dus we zijn zeker tevreden! We raden dit zeker aan voor andere mensen.

Refurbished beschikt over een zeer snelle levering en een scherpe prijs.

Levering liet ten wense over.

Jan

Snelle levering !
iPhone 6s in prima staat, we kozen voor een B-grade maar er was nauwelijks iets aan te merken !

Meer info over gebruikssporen

Frank

Bestelling en levering perfect verlopen. A grade toestel ziet er idd als nieuw uit en werkt perfect. Tot nu toe fijne kennismaking met Forza ( welke trouwens werd aangeraden door een iLabo vestiging)

Goede Info op site over gehanteerde kwaliteit

Lever telkens een kleine sticker mee die de klanten op toestel kunnen kleven zodat ze het snel herkennen en is perfecte advertising

Goede service. Jammer dat het niet meer mogelijk is om met visa te betalen.
Nieuwe, zakelijke portaal werkt nog niet optimal.

Goede service en advies.
Korte lijnen.

Mogelijkheid om met visa te betalen wederom toevoegen.

BTW nummer dient zonder puntjes vermeld te worden. Het zou goed zijn als dit wordt aangegeven bij het invoerveld

Correcte verkoop - vlot - snel

Snelle betaling en vlotte levering. 1 Nadeel, wij waren niet thuis en het pakketje werd gewoon aan onze brievenbus gezet. Dit kon zomaar weg zijn!

indien persoon niet thuis zit= brief dat het bij de buren of in een winkel ligt!!! Niet gewoon aan de brievenbus zetten