Perfect op tijd geleverd en echt 'Als nieuw'

Alles zoals verwacht

Rappe bediening en iPhone SE gekregen zoals beloofd !

Zeer duidelijke info over hun handel en wandel .

Heel tevreden over aankoop
toestel werkt prima

Ronny

Supersnelle levering!!!!

Zeer snelle levering! Goede kwaliteit

Bestelling is vlot verlopen product ok.

niets opvallend

Hannelore

Super. Heel tevreden van de levering en de contacten

Milieuvriendelijk

We zijn tevreden over de kwaliteit.

Zijn tevreden.

Ingenium School

Iphone zag er als nieuw uit en werkte perfect. Dit was mijn 2e aankoop bij Forza. Ook vorige keer heel tevreden.

In eerste instantie waren wij tevreden. Maar toen wij de iPhone terug stuurden voor reparatie binnen de garantie termijn, kregen wij bericht dat het toestel zwaar beschadigd bij hen was toegekomen....

Reactie Forza Refurbished:

Beste Ayna,

Het is uiteraard enorm vervelend dat het toestel defect is, echter was de behuizing van de iPhone dermate gebogen dat dit buiten de garantie valt. Het buigen van een toestel gebeurt niet door transport maar door het verkeerd gebruik van het toestel. Door dit gebruik raakt het moederbord beschadigd en kunnen meerdere functionaliteiten, zoals slechte verbindingen, tot stand komen.

Uiteraard verkopen wij onze toestellen niet met een barst in het scherm of met een gebogen behuizing, dat is onmogelijk.

Dit is dan ook de reden waarom wij het toestel niet binnen garantie kunnen repareren en wij begrijpen dat dit voor u vervelend is. Echter hebben wij deze garantievoorwaarden met een reden en zullen wij dit altijd objectief beoordelen. In dit geval was het voor ons helaas duidelijk dat het gebruikersschade was.

VN

Uitstekende ervaring. Niets op aan te merken. Vlekkeloos.