Het product voldoet niet

Reactie Easy Ergonomics:

Hartelijk dank voor uw reactie. Het probleem wat u omschrijft met het scrollwheel lijkt mij een technisch mankement. Hiervoor kunt u altijd contact met ons opnemen. Het klopt inderdaad dat er geen video op de website staat bij de Penclic 3. Bij de Penclic 2 staat wel een video. Wij zullen ook bij de Penclic 3 de video toevoegen aan de website. Bedankt voor uw tip!

Slecht te woord gestaan
De muizen waren aanmerkelijk duurder dan bij andere verkopers.

Reactie Easy Ergonomics:

Beste, hartelijk dank voor uw reactie en uw feedback. De retourvoorwaarden zijn naar onze mening duidelijk omschreven op de website, evenals de proefplaatsingsprodecure. Een proefplaatsing gaat verder dan het wettelijke retourrecht waarbij u de producten NIET uitgebreid mag testen. Bij een proefplaatsing mag u dat WEL. (uitleg over de proefplaatsing zit ook nog bij de zending bij gevoegd.). Als het niet voorafgaande aan uw bestelling duidelijk was, had u ons beter even kunnen bellen voor uitleg. Wij vinden het spijtig dat de diverse informatie niet goed gelezen heeft, niet goed begrepen heeft of anders geïnterpreteerd heeft. Ook vinden wij het jammer dat u het telefoongesprek achteraf als onprettig hebt ervaren. Wij hebben u nogmaals proberen uit te leggen hoe het zat, maar u was het er uiteindelijk niet mee eens.

A.B. van Idsinga

Snelle levering. Top

Bestellen via internet ging soepeltjes en de bezorging ook. Via de chat werd ik snel op de hoogte gebracht over de opties van mijn keuze.

I. de Jong

Prima advies en service.

Goede service en product bevalt zeer goed.

Snel geleverd, goede service om 30 dagen op proef te krijgen.

N2 People

Top service en stipt geleverd

Snelle levering en goed product