Reviews

9 / 10
1214 beoordelingen
Schrijf beoordeling

99% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

1214 Reviews

Engel Kromhout van der Meer
10/10

Review Evoluent V4 Rechts Draadloos.


Anoniem
8/10

Toevallig ontdekt via internet

Sterke punten

nihil

Verbeterpunten of tips

Op website alle beschikbare producten vermelden


Rene Scholten
7/10

Ik denk dat het door de feestdagen kwam, maar product was zeker een week later dan beloofd

Reactie Easy Ergonomics:

Bedankt voor uw reactie. Ik heb het even nagekeken. U plaatste op 27-12 een bestelling. De bestelling is ook op 27-12 verzonden. De pakketdienst heeft geprobeerd op 31-12 het pakket te leveren, wat helaas niet gelukt is. Vervolgens is het pakket op 2 januari geleverd. De totale levering heeft dus 3-4 werkdagen geduurd.


Niels
8/10

Prima service, mooi op tijd geleverd


Marcel
7/10

Mooi product, maar levering leverde veel vertraging en onduidelijkheid op.


Anoniem
6/10

Product prima, service laat te wensen over

Reactie Easy Ergonomics:

Jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent met de afhandeling van uw bestelling. De bestelling is verzonden op donderdag 10 januari en 3 werkdagen later geleverd op 14 januari. Helaas was er inderdaad een foutje bij GLS waardoor het 1 werkdag lang geduurd heeft dan normaal. Onze excuses daarvoor. Wat betreft het missende schroefje: Onze telefoniste kan dit niet regelen. Daarom belt een service medewerker u terug om alles goed door te spreken zodat u klacht goed afgehandeld wordt. Het schroefje is direct na uw telefoontje opgestuurd.


Anoniem
1/10

Ik ben écht niet tevreden over dit bedrijf!Ik bestelde en betaalde tegelijk met Paypal een geschenk voor Nieuwjaar voor mijn dochter op 26 december...ze kreeg het pakje pas gisteren...

Sterke punten

geen sterke punten

Verbeterpunten of tips

Liefst een andere leverancier aanstellen voor verzending van uw pakketten

Reactie Easy Ergonomics:

Helaas is de aflevering inderdaad niet verlopen zoals het normaal zou horen. Uw bestelling was geplaatst op 26 december. Op dat moment was het product niet op voorraad. Tussen kerst en nieuwjaar was onze leverancier van dit product gesloten. Uiteindelijk is de bestelling op 4 januari naar u verzonden toen wij nieuwe voorraad hadden ontvangen van onze leverancier. Ik zie in de tracking dat er op 11 januari geleverd is. 5 werkdagen na verzending. In de regel zou dit 1-2 werkdagen moeten zijn. In de tracking zie ik ook dat het adres dat u opgegeven heeft via onze website een fout zou bevatten. Hierdoor had de pakketdienst moeite met het afleveren van het adres. Hierdoor is vertraging opgelopen mede door een foutief afleveradres. Dit zijn uitzonderlijke gevallen. In 95% van de zijn alle bestelling binnen 1-2 werkdagen geleverd. Onze excuses voor de langere levertijd.


Anoniem
8/10

Goede service, fijn meegedacht


Anoniem
9/10

Snelle levering, vriendelijk geholpen, goed overleg mogelijk.