Heiltje Duijster

Kapot onderdeel/ zwarte rubberband op wisser zit los. Ik heb geen tijd om retour te sturen etc.

Reactie CleanRite:

Goedemorgen Heiltje,
Goedemorgen Heiltje,
Wat vervelend dat het product niet naar wens is. Helaas hebben wij geen klacht van je ontvangen dus hebben wij ook niet de kans gehad om je verder te helpen dit probleem op te lossen. Dit in namelijk wat wij doen als iets niet in orde is.
Ik wil je daarom verzoeken om ons het onderstaande te sturen naar: customerservice@cleanrite.eu
- ordernummer
- duidelijke foto van de sticker op het product
- huidige adresgegevens
Alvast bedankt voor je medewerking!

Leo Boer

Goed geregeld

sylvia Harenberg booij

Helemaal prima

Josje

Alles zoals beschreven en snelle levering

Catherine Lepissier

Prima snelle levering goed produkt

Harry Koning

Snelle4 levering. Alleen de verpakking is slecht. Een enveloppe die met veel moeite door de brievenbus gepropt is door de instantie die het pakket geleverd heeft. Jammer. Mogelijk is een andere... Snelle4 levering. Alleen de verpakking is slecht. Een enveloppe die met veel moeite door de brievenbus gepropt is door de instantie die het pakket geleverd heeft. Jammer. Mogelijk is een andere manier van verpakken een optie???

Lionel villenave

Très content de mon produits je recommande ce site

Chantal Donzé

Top, nothing to complain about.