Changemanager.nl

Graag ook veld voor kilometerregistratie. Werk is vaak uren + km. Dank alvast!

NJ Services+

Fijne app waarmee ik duidelijk en gemakkelijk mijn uren kan registreren. Echter vind ik het zeer jammer dat de pauze tijden nog steeds apart moeten ingevuld worden via de browser versie. Dit vergt... Fijne app waarmee ik duidelijk en gemakkelijk mijn uren kan registreren. Echter vind ik het zeer jammer dat de pauze tijden nog steeds apart moeten ingevuld worden via de browser versie. Dit vergt toch meer tijd terwijl dit toch makkelijk in de app zou moeten kunnen.

Het lijkt mii ook zeer handig als er een km registratie ingevoerd kan worden, die je kan linken per klant en/of project. Dan heb je dit alles in een app en dan zou erg top zijn!

Cat Ready

Lekker simpel en overzichtelijk.

Propos Consultancy

Na een proefperiode 1 dag te laat en de kosten worden in rekening gebracht, terwijl wij niet gekozen hebben voor dit bedrijf. Erg sneu!

Tibi-advies

Een heel erg gebruikers vriendelijke programma. zeer goede rapportage mogelijkheden en heel flexibel

Thuis

Hallo
Jullie app slaat steeds vast, erg irritant
Je moet steeds de app resetten
Kunnen jullie hier wat aan doen zou erg fijn zijn
Ik gebruik de app alle heel lang.

Ik...
Hallo
Jullie app slaat steeds vast, erg irritant
Je moet steeds de app resetten
Kunnen jullie hier wat aan doen zou erg fijn zijn
Ik gebruik de app alle heel lang.

Ik hoop dat jullie er wat aan doen

Gr Corné

Ollie Poppenmode

Prachtig programma maar jammer dat het maandoverzicht niet aangeeft welke dagen wel of niet zijn ingevuld. Nu moet ik één voor één de dagen langs om te zien of ik per ongeluk een dag ben vergeten... Prachtig programma maar jammer dat het maandoverzicht niet aangeeft welke dagen wel of niet zijn ingevuld. Nu moet ik één voor één de dagen langs om te zien of ik per ongeluk een dag ben vergeten of heb overgeslagen

Koopmans Management Support

Ik gebruik dit programma nu een maand of 8 en ben er zeer tevreden over. Het geeft me alle tools die ik nodig als één man ZZP bedrijf. Ook de App is zeer handig. Complimenten

Sogno Fotografie

Zeer goed. App functioneert bijna altijd, werkt intuïtief, website heeft een prettige interface.

Conduite

Een aantal maanden gebruik ik als zzp'er de gratis versie van Keeping time en het bevalt uitstekend. Veel eenvoudiger dan steeds op papier bijhouden van uren en vervolgens in Excel invoeren. De... Een aantal maanden gebruik ik als zzp'er de gratis versie van Keeping time en het bevalt uitstekend. Veel eenvoudiger dan steeds op papier bijhouden van uren en vervolgens in Excel invoeren. De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid, het programma werkt super simpel en ik vind het heel cool dat Keeping voor 1-pitters gratis is.