Conduite

Een aantal maanden gebruik ik als zzp'er de gratis versie van Keeping time en het bevalt uitstekend. Veel eenvoudiger dan steeds op papier bijhouden van uren en vervolgens in Excel invoeren. De... Een aantal maanden gebruik ik als zzp'er de gratis versie van Keeping time en het bevalt uitstekend. Veel eenvoudiger dan steeds op papier bijhouden van uren en vervolgens in Excel invoeren. De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid, het programma werkt super simpel en ik vind het heel cool dat Keeping voor 1-pitters gratis is.

Interra hoekstra

Heel tevreden

KDMS Kruijshoop Dental Management Solutions

Zeer handige app, je kunt de tuner aanzetten bij start werk. Even op pauze en weer aandoen tot je stopt. Uren kun je per project én per opdrachtgever indelen. Transparant en helder. Echt goede app... Zeer handige app, je kunt de tuner aanzetten bij start werk. Even op pauze en weer aandoen tot je stopt. Uren kun je per project én per opdrachtgever indelen. Transparant en helder. Echt goede app voor urenregistratie

Mooi op het web

Geweldige software

Super handige app!!

tibi advies

Een geweldige tool om je uren bij te houden heel erg gebruikelijks vriendelijk en aan aan te poassen aan jouw omstandigheden en werkwijze. heel erg aan te bevelen en je kunt het eerst gratis op... Een geweldige tool om je uren bij te houden heel erg gebruikelijks vriendelijk en aan aan te poassen aan jouw omstandigheden en werkwijze. heel erg aan te bevelen en je kunt het eerst gratis op proef nemen. heel erg tevreden

Heel prettig, gemakkelijk in gebruik

Fijn in gebruik, makkelijk, overzichtelijk en met de app super te bedienen.

Keeping werkt prettig en makkelijk.

Goed, eenvoudig, strak.