191 reviews
Write a review

99% of the customers recommend this company.

Wat vindt u van de bestel procedure? - Ease of ordering
Levertijd - Delivery speed
Wat vindt u van de informatie op de website? - Information on the website?
Responstijd - Response time
Klantvriendelijkheid - Customer service

Eduard Stol

Top!!!

Sterke punten - Strengths

Super snelle levering van fijn product

Geen idee!

Heeft u eerder bij dit bedrijf besteld ? - Did you ordered before from this company ?

Was eerste keer, maar niet de laatste!

Danny

Product snel geleverd, prima service.

Sterke punten - Strengths

Product goed verpakt, zoals omschreven

Geen suggesties

Dit was de eerste bestelling

Brecht Gorissen

JVB Digital heeft me uiterst vlot geholpen met de aankoop van een nieuwe 4K speler. Ik ben zeer tevreden van het persoonlijk en professioneel advies, de snelle verzending, en het ontvangen product.

Sterke punten - Strengths

Ik was specifiek op zoek naar een regiovrije speler, en heb die via de website zonder omweg vrij snel kunnen vinden, en zonder problemen kunnen bestellen en betalen.

Verbeteringen of suggesties - Improvements or suggestions

Ik vind de zoekfunctionaliteit een beetje verstopt zitten in de topnavigatie, deze zou iets prominenter getoond mogen worden. De search engine toont ook enkel exacte matches, terwijl een typfout... Ik vind de zoekfunctionaliteit een beetje verstopt zitten in de topnavigatie, deze zou iets prominenter getoond mogen worden. De search engine toont ook enkel exacte matches, terwijl een typfout snel gemaakt is en ik dan misschien wel naast een product grijp waarnaar ik op zoek ben...

Ik heb vroeger ook al wel eens een regiovrije OPPO besteld.

Wim

Zeer goed

Visualiteit van de produkten

Verbeteringen of suggesties - Improvements or suggestions

Afschaffen van extra credit card kost bij betaling met kredietkaart!

Yes

Jan Louwes

Prettige en zeer klantvriendelijke ervaring.

Sterke punten - Strengths

Erg overzichtelijk met duidelijke product informatie.

Verbeteringen of suggesties - Improvements or suggestions

Ik ben zeker een terugkerende klant

George

Sterke punten - Strengths

Snelle levering, product als beschreven

Nope

Nee

Michel Hooft

Voor de 1e keer besteld bij JVB DIGITAL.
Ik ben zeer tevreden.

Sterke punten - Strengths

goed advies. Snelle levering.

NVT

nee

Reply JVB Digital / OPPOstore / AVstyle:

Test reactie

Alfons Müller

First of all, it was important that you had the Magnetar UDP900 directly availible. Second your Communication and Availibility on the Phone was encouraging to buy.

Sterke punten - Strengths

The ability to give customers what the actually need: friendly, technical attitudes explained on an understandable niveau, direct availibility of goods.

Verbeteringen of suggesties - Improvements or suggestions

I wish you a merry christmas and a happy new year, you gave it to me one month in advance by giving me the Magnetar UDP 900, which is so exceptional good as I even did not dare to expect.
A...
A compromise is not always the best solution!

No, I bought here the first time!

Theo Ketsinga

Specialisten ten top.

Sterke punten - Strengths

Hebben kennis in wat ze verkopen.

Nee nog niet