127 reviews
Write a review

100% of the customers recommend this company.

Mike Wortman

Fijn en eerlijk bedrijf.
Je krijgt in ieder geval het gevoel dat ze je aanhoren.

J. Burgmans

Voor de tweede keer heeft White Whale (filiaal Willemstad) een boot van mij verkocht. Wat me wederom verbaasde, is dat de kijkers echt uit heel Europa komen. Jullie grondige internationale aanpak op... Voor de tweede keer heeft White Whale (filiaal Willemstad) een boot van mij verkocht. Wat me wederom verbaasde, is dat de kijkers echt uit heel Europa komen. Jullie grondige internationale aanpak op internet (mooie nieuwe website overigens) en de diverse kantoren door heel Europa is echt een top prestatie. Ook de onderhandelingen, de contracten en de afwikkeling wederom tot in de puntjes verzorgt. Ondanks dat, rekenen jullie een stuk lagere courtage dan andere grote makelaardijen. Ik kan iedereen echt van harte aanbevelen met White Whale in zee te gaan voor de verkoop van een boot.

E. Lagerweij

Omdat mijn eigen pogingen om mijn Koopman 35 te verkopen op niets uitliepen, heb ik in januari 2015, op advies van een jachtexpertise adviseur, contact opgenomen met White Whale Yachtbrokers in... Omdat mijn eigen pogingen om mijn Koopman 35 te verkopen op niets uitliepen, heb ik in januari 2015, op advies van een jachtexpertise adviseur, contact opgenomen met White Whale Yachtbrokers in Enkhuizen. De heer Robert de Vries, jachtmakelaar, heeft daarop mijn boot vakkundig beoordeeld en op waarde getaxeerd en ter verkoop wereldkundig gemaakt. De wijze, waarop dit geschiedde, was voor mij vertrouwenwekkend. Dit heeft geresulteerd in 11 bezichtigingen tot juni 2016. Deze werden altijd in aanwezigheid van de makelaar begeleid.
De uiteindelijke verkoop werd op een prettige en correcte wijze afgehandeld, zowel qua formaliteiten als onderhandelingen en financieel. Hoewel ik, gelet op mijn leeftijd, nooit meer een boot ter verkoop zal aanbieden, ben ik zeer tevreden over de begeleiding van deze makelaar hierbij.

Rein Mulder

We hebben dit als zeer prettig ervaren, onze eerste contact liep Taco en daarna zijn we verder gegaan met Tim, bij beiden hebben we er een goed gevoel aan overgehouden.

J. Klein

Wat een fijn bedrijf om daar je boot te verkopen/kopen. Serieus team met grote kennis van de markt.

Robert

White Whale Yachtbrokers - Willemstad heeft in de afgelopen jaren meerdere boten voor mij verkocht. Beide verkopen verliepen professioneel, correect en bovenal snel (<3mnd).

White Whale...

White Whale beschikt blijkbaar over het juiste aanbod van kandidaat-kopers !!

Eric

Bonne expérience pour un premier achat d'un voilier à l'étranger.

Strengths of White Whale

Bonne présentation du produit - envois des informations complémentaires rapide.
Bonne présentation du produit - envois des informations complémentaires rapide.
Très bonne communication avec le Broker et excellent suivi durant le processus de choix ainsi qu'après la signature du contrat

A recommander

How did you find White Whale Yachtbrokers

Internet

Bruno Letor

Goed geen probleem

Capt D Fickling

Very professional and helpful. Gave good advice and guidance to find the right boat for us. Managed the sales process smoothly and communicated effectively across different languages and countries.

Strengths of White Whale

Friendly, professional, gives sound advice.

Improvements or suggestions

Make sure to keep different language versions of the brochures aligned :)

How did you find White Whale Yachtbrokers

Internet search and emails.

Wout Voorthuyzen

White Whale heeft mij op een niet opdringerige, rustige en zeer toegankelijke manier bijgestaan bij de verkoop van mijn zeiljacht. Alles is in goed overleg geregeld en regelmatig is de ervaring van... White Whale heeft mij op een niet opdringerige, rustige en zeer toegankelijke manier bijgestaan bij de verkoop van mijn zeiljacht. Alles is in goed overleg geregeld en regelmatig is de ervaring van Guido v.d. Berg te pas gekomen bij het nemen van beslissingen