127 reviews
Write a review

100% of the customers recommend this company.

e.kleynenberg

Als makelaar van de verkoper trad WWY Limburg op.

Rob

Zeer correcte en vakkundige begeleiding, bij de aankoop van mijn nieuwe boot.

Anonymously

Taco en Tim hebben mei 2018 mijn Bavaria verkocht. Veel aandacht voor de presentatie, prijs initieel net iets te optimistisch (wellicht moest ik zelf nog door een proces heen en mijn roze bril... Taco en Tim hebben mei 2018 mijn Bavaria verkocht. Veel aandacht voor de presentatie, prijs initieel net iets te optimistisch (wellicht moest ik zelf nog door een proces heen en mijn roze bril afzetten). In het nieuwe vaarseizoen hebben we de vraagprijs scherper neergezet en uiteindelijk een realistische prijs gekregen, waarbij de nieuwe koper ook een stukje TLC op zich neemt. Bezichtigingen en onderhandelingen zijn uitstekend verlopen.

Pim Verburg

Zeer prettige samen werking
Correct en snel gehandeld

Mark

Prima service!

Piet Broertjes

Onze Dufour 30 Classic is in een periode van circa 3 weken verkocht voor een prijs waar wij tevreden mee zijn. White Whale heeft voor ons goed werk verricht. Wij hebben ervaren dat het afhandelen... Onze Dufour 30 Classic is in een periode van circa 3 weken verkocht voor een prijs waar wij tevreden mee zijn. White Whale heeft voor ons goed werk verricht. Wij hebben ervaren dat het afhandelen van de verkoop via jachtmakelaar White Whale ons veel voordelen heeft geboden.

coppens

Vanaf de 1e minuut hebben wij zo,n goede ervaring gehad met dit bedrijf!
onze mooie zeilboot is in 5 weken verkocht,met dank aan Tim.

Rony

Vriendelijk en correct

Jos en trudy

Wij hebben vanaf de eerste minuut zo fantastisch samen gewerkt, met Tim, en raden iedereen dit bedrijf aan!
GRote klasse en kennis van zaken en vooral vriendelijkheid voorop. BInnen 4 weken was onze zeilboot verkocht,Tim je bent een kanjer!

Dennis

Fijn bedrijf dat snel accuraat en vriendelijk is met zijn reacties. De hele afhandeling van de aankoop van een schip met White Whale is perfect te noemen. Een aanrader! Ook na de aankoop was er nog... Fijn bedrijf dat snel accuraat en vriendelijk is met zijn reacties. De hele afhandeling van de aankoop van een schip met White Whale is perfect te noemen. Een aanrader! Ook na de aankoop was er nog interesse in hoe de vaart etc. verlopen waten.