304 reviews
Write a review

98% of the customers recommend this company.

Bas van der Niet

Wij zijn uitermate tevreden over de wijze waarop ons jacht is verkocht door White Whale Limburg met name door de hr Ron Priem de vak kundigheid en kennis overtrof onze verwachtingen dikke merci Ron

Rob en Daniëlle Bijtenhoorn

Wat een mooi en gezond bedrijf. Wij hebben zaken gedaan met locatie Limburg met Ron Priem. Petje af voor zijn gastvrijheid en t regelen van de ver-aankoop. Mooie uitstraling van zijn kant uit. Wij... Wat een mooi en gezond bedrijf. Wij hebben zaken gedaan met locatie Limburg met Ron Priem. Petje af voor zijn gastvrijheid en t regelen van de ver-aankoop. Mooie uitstraling van zijn kant uit. Wij zijn zeer tevreden.

Adri-eef Bosman

Prettige aankoop gedaan zonder druk maar een goede communicatie met de makelaar Ron Priem

Berry Hummel

Zeer goed. Prettige voorbespreking, to the point, duidelijk en open. Geen verrassingen achteraf. Mooie presentatie van de boot gemaakt. Naar de koper toe op prettige wijze zakelijk, waardoor de... Zeer goed. Prettige voorbespreking, to the point, duidelijk en open. Geen verrassingen achteraf. Mooie presentatie van de boot gemaakt. Naar de koper toe op prettige wijze zakelijk, waardoor de verkoop goed verliep. Bij vragen ook direct antwoord. Kortom, als klant werden we ontzorgd, .

Reply White Whale Yachtbrokers:

Bedankt voor de prettige samenwerking en het vertrouwen!
White Whale Willemstad
Tim Grotendorst & Taco van der Reijden

Roel Roos

Netjes, snel, deskundig en prettig om mee samen te werken.

Willy Vannerem

Ik handelde met Ron Priem van White Whale Limburg.
Plezierige en correcte persoonlijke behandeling en perfecte afhandeling van het dossier

Kreek

Prettige samenwerking, vlot verkocht, uitermate tevreden.
Bedankt Tim en Taco!

De Pauw

Vriendelijke benadering aan de telefoon, uitgebreide uitleg bij het bezoek, duidelijke leidraad ivm het verloop van de aankoop, kortom professionaliteit en service ten top.

Reply White Whale Yachtbrokers:

Bedankt voor de review. Heel veel vaarplezier gewenst met jullie prachtige schip!
White Whale Willemstad
Tim Grotendorst & Taco van der Reijden

Korebrits

Super makelaar.Ron Priem heeft super zijn best gedaan

M

Mwahhh snelle jongen die Tim ..

Beste Marquerite Raasing,
Beste Marquerite Raasing,
Het is jammer dat u een erg negatieve en weinig onderbouwde beoordeling geeft vanwege, naar ik aanneem, het feit dat ik de waarde van uw schip véél lager inschat dan uzelf doet.
Wij werken keihard voor een zo goed mogelijk resultaat voor onze verkopers, maar blijven wel altijd eerlijk en transparant.
Onze manier van werken is zeker niet om u als verkoper te verwelkomen en vervolgens gedurende het traject aan te geven dat de vraagprijs toch veel te hoog is.
Jammer dat u het persoonlijk ziet, dat was absoluut niet zo bedoeld maar puur professioneel. Uw lage beoordeling is mijns inziens onevenredig negatief wat ik onterecht vind. Ik hoop dat andere mogelijke verkopers deze beoordeling in het juiste perspectief kunnen zien. Hopelijk lukt de verkoop van uw boot alsnog, ik kan u daar alleen maar oprecht succes mee wensen.
Mocht u het alsnog in persoon willen bespreken, u kunt mij altijd bereiken.
Vriendelijke groet,
Tim