296 reviews
Write a review

98% of the customers recommend this company.

Saal

Frissen

Persoonlijke en deskundige dienstverlening door Ron Priem van White Whale Limburg.

De Jong

Bezichtiging Scand Baltic 29, via kantoor Vinkeveen.

Klaas Tenwolde

Het eerste oriënterende contact met Taco gaf een klik. Reden om een paar maanden later bij WWY Willemstad onze motorsailer in bemiddeling te geven. En ons gevoel werd bevestigd! Laagdrempelig,... Het eerste oriënterende contact met Taco gaf een klik. Reden om een paar maanden later bij WWY Willemstad onze motorsailer in bemiddeling te geven. En ons gevoel werd bevestigd! Laagdrempelig, professioneel. Betrouwbaar (afspraken worden 100% nagekomen) en steeds heldere communicatie. Eerlijk naar koper en verkoper en de tijd nemen in een prettige sfeer. Het gevoel geven dat je hun enige klant bent is knap. Dat geldt voor Taco maar ook voor Tim. Zij werken identiek. Ook al zou onze motorsailer niet zijn verkocht, waren we toch tevreden. Maar ook dat is gelukt met een enthousiaste nieuwe eigenaar.

Leon Rijks

Wij hebben de samenwerking met Ron Priem van White Whale Limburg bij de verkoop van onze boot als zeer positief ervaren.

Michael

White Whale Limburg is en sterke en goede Partner in de Watersport

Dominiek Beckers

Erg positieve ervaring met White Whale Limburg en met name met Ron Priem; Mijn Monterey 265 verkocht op vrij korte tijd voor de reële waarde en schatting.

Mikhail

Goedendag! We hebben veel boten bekeken en contact opgenomen met veel makelaars, maar konden niets kiezen totdat we White Whale Yachtbrokers ontmoetten. White Whale Yachtbrokers is een zeer goede... Goedendag! We hebben veel boten bekeken en contact opgenomen met veel makelaars, maar konden niets kiezen totdat we White Whale Yachtbrokers ontmoetten. White Whale Yachtbrokers is een zeer goede specialist en mens, een vakman met veel ervaring en kennis. Hij hielp bij het kiezen van het juiste jacht, hielp met vertaling, overdracht en vele andere dingen, legde alles uit en vertelde. heel erg bedankt

How did you find White Whale Yachtbrokers

www.yachtall.com

Buyer

We decided to buy a boat from White Whale. We agreed on all points, conditions, price etc.

How did you find White Whale Yachtbrokers

internet

Strengths of White Whale

Improvements or suggestions

Better communication in our situation

Mariet van Kaam

Zeer te spreken over de begeleiding, deskundigheid, betrokkenheid en informatieverstrekking door Ron Priem van White Whale Limburg.
Kwam zelfs de middag voordat hij op vakantie zou gaan langs...
Kwam zelfs de middag voordat hij op vakantie zou gaan langs voor een uitgebreid intakegesprek.
De contacten met Ron Priem verliepen zeer prettig!