298 reviews
Write a review

98% of the customers recommend this company.

Kreek

Prettige samenwerking, vlot verkocht, uitermate tevreden.
Bedankt Tim en Taco!

De Pauw

Vriendelijke benadering aan de telefoon, uitgebreide uitleg bij het bezoek, duidelijke leidraad ivm het verloop van de aankoop, kortom professionaliteit en service ten top.

Reply White Whale Yachtbrokers:

Bedankt voor de review. Heel veel vaarplezier gewenst met jullie prachtige schip!
White Whale Willemstad
Tim Grotendorst & Taco van der Reijden

Korebrits

Super makelaar.Ron Priem heeft super zijn best gedaan

M

Mwahhh snelle jongen die Tim ..

Reply White Whale Yachtbrokers:

Beste Marquerite Raasing,
Beste Marquerite Raasing,
Het is jammer dat u een erg negatieve en weinig onderbouwde beoordeling geeft vanwege, naar ik aanneem, het feit dat ik de waarde van uw schip véél lager inschat dan uzelf doet.
Wij werken keihard voor een zo goed mogelijk resultaat voor onze verkopers, maar blijven wel altijd eerlijk en transparant.
Onze manier van werken is zeker niet om u als verkoper te verwelkomen en vervolgens gedurende het traject aan te geven dat de vraagprijs toch veel te hoog is.
Jammer dat u het persoonlijk ziet, dat was absoluut niet zo bedoeld maar puur professioneel. Uw lage beoordeling is mijns inziens onevenredig negatief wat ik onterecht vind. Ik hoop dat andere mogelijke verkopers deze beoordeling in het juiste perspectief kunnen zien. Hopelijk lukt de verkoop van uw boot alsnog, ik kan u daar alleen maar oprecht succes mee wensen.
Mocht u het alsnog in persoon willen bespreken, u kunt mij altijd bereiken.
Vriendelijke groet,
Tim

Frank Spruch

Wir haben unsere Smelne an Amerikaner verkauft, die Europa erkunden möchten. Bei Ron Priem, White Whale, Limburg, fühlten wir uns in besten Händen. Er war jederzeit ein sehr angenehmer... Wir haben unsere Smelne an Amerikaner verkauft, die Europa erkunden möchten. Bei Ron Priem, White Whale, Limburg, fühlten wir uns in besten Händen. Er war jederzeit ein sehr angenehmer Ansprechpartner für uns und den neuen Eigner.
Der Verkauf lief reibungslos und professionell mit sehr guter und sicherer Vertragsgestaltung.
Wir können WW guten Gewissens weiterempfehlen.
Danke Ron

How did you find White Whale Yachtbrokers

Über Werbung im Hafen De Spaanjerd

Strengths of White Whale

Professionell, sicheres kompetentes Auftreten, vertrauensvoll.

Improvements or suggestions

Keine

Bert en Iny Maessen Didderiëns

Wij hebben onze Maxum 3200scr verkocht via de White Whale makelaar Limburg Ron Priem die ook de Linssen Dutch Sturdy 320ac in de verkoop had
Nadat onze Maxum verkocht was konden we direct met...
Nadat onze Maxum verkocht was konden we direct met de aankoop van de linssen Dutch Sturdy 320ac overgaan
Samen met White whale limburg Makelaar Ron Priem en de verkoopster is alles in goed overleg en samenspraak en fijne sfeer gegaan en hebben we de Linssen Dutch Sturdy 320ac gekocht

Marc van Nievelt

Prettige samenwerking, heldere afspraken. En bovenal resultaatgericht. Pieter Pepping is niet alleen gezellig, maar ook kundig, altijd het gevoel gegeven dat de zaak in goede handen was

Belmans Roger

Correct en vriendelijk

Don

Sold my yacht

How did you find White Whale Yachtbrokers

Work hard to achieve results

Strengths of White Whale

Access to market

Improvements or suggestions

More media coverage

Laurens...boot RELAX

Kan alleen zeggen, leveren kwaliteit