Marijke

Werd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen

Goed. Mijn adviseur dacht met mij mee en kwam met dingen waar ik zelf niet aan had gedacht. Bedankt!

Maxime Hamar de la Brethonière

Ik ben zeer tevreden over hoe ze me hebben geholpen de juiste keuze te maken die bij mijn woning en mijn manier van wonen past

Ze hebben voor mij heel snel mijn energie en internet geregeld. Vriendelijke dame aan de telefoon.

Prettige partij. Ik heb al mijn aansluitingen (gas, water, licht en internet) kunnen regelen met MaandlastenManager

Komt afspraken niet na. Onjuiste advies en geeft incorrecte informatie aan potentiële klanten. Ik heb besloten om geen klant te worden.

Reactie Maandlasten Manager:

Wat vervelend om te horen. We streven ernaar (potentiële) klanten zo goed mogelijk te adviseren en vinden het jammer dat we je nu niet naar tevredenheid konden helpen. Mochten we in de toekomst iets... Wat vervelend om te horen. We streven ernaar (potentiële) klanten zo goed mogelijk te adviseren en vinden het jammer dat we je nu niet naar tevredenheid konden helpen. Mochten we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

HousingXL Amsterdam

Tevreden! Altijd snel antwoord en hulp indien nodig. Fijne club.

Hof Vastgoedbeheer

Uitermate goede en meedenkende servicedesk. Daarnaast waren de diensten snel geleverd tegen een zeer scherpe prijs.