Feedback Company
502 reviews

Michal Meško

StarStarStarStarStar
10/10

very good, fast shipping, not tried yet as it is a gift.

Product of service:
snowboard gloves

Published on

Yannick Glodzik

StarStarEmpty starEmpty starEmpty star
4/10

fast delivery, but sad service. Asked for a return label, but was answerd a not asked question. Also it allways takes days to get an answer...

Product of service:
demon protectors

Published on

Answer Snowboards.eu

Hi Yannick, thank you for your feedback, and we’re sorry your experience with our customer service wasn’t what it should be. You asked for a return label and should have received a clear and quick answer to exactly that question. We understand how frustrating it is to wait days for a reply, and we apologise for that. We have since sent you the return label, so your return can be processed. We’re glad you were happy with the fast delivery, and we’re taking your feedback seriously to improve our response times. If you have any further questions about your return, please don’t hesitate to contact us. Best regards, the Sideways team

Answered on

Railey

StarStarStarStarStar
10/10

Wow, fast and good pricing. Very happy

Published on

Vikto Sobol

StarStarStarStarHalf star
9/10

Satisfied

Product of service:
Jones Flagship Pro 2026 & Jones FASE bindings

Published on

Answer Snowboards.eu

Hi Vikto, thank you for your review! We’re glad to hear you’re satisfied. Whether it’s fast shipping, affordable gear or helpful service, we’re always happy to help. Enjoy your Jones flagship board and bindings and have a great season! Best regards, the Sideways team

Answered on

Anonymous

StarStarStarStarStar
10/10

Fast and reliable!!

Published on

Asim Hodzic

StarStarStarStarStar
10/10

Great Service

Product of service:
Forum Destroyer

Published on

Answer Snowboards.eu

Hi Asim, thank you so much for your review! We hope you’re already looking forward to your first runs on the Forum Destroyer 158W. It’s a powerful, fun board, and since it came with our free wax service, it’s ready to ride straight out of the box. Great to hear you were happy with our service, all the way to Austria! Have an amazing season and enjoy every turn. – Team Snowboards.eu

Answered on

Rolandas Kumpys

StarStarStarStarStar
10/10

All was clear, fast delivery. Thanks

Product of service:
Snowboard

Published on

Answer Snowboards.eu

Hi Rolandas, thanks a lot for your review! Glad everything was clear and the fast delivery to Lithuania went smoothly. Enjoy your new Yes Typo 156W. It’s a really versatile board that’s great all over the mountain, and since we waxed it for free before shipping, it’s ready to go. Have an awesome winter! – Team Snowboards.eu

Answered on

David Lamma

StarStarStarStarStar
10/10

Top Ware zum günstigen Preis!!!

Product of service:
Thirtytwo TM-2 Wide Gr.42

Published on

Answer Snowboards.eu

Hallo David, vielen herzlichen Dank für deine tolle Bewertung! Schön, dass du mit Qualität und Preis so zufrieden bist. Top-Marken zu fairen, günstigen Preisen anzubieten ist genau unser Ziel. Mit deinen neuen Thirtytwo TM-2 Boots bist du bestens für die Saison gerüstet: bequem, stabil und mit super Halt. Viel Spaß im Schnee und bis zum nächsten Mal! – Team Snowboards.eu

Answered on

Karol Gregorowicz

StarStarStarStarStar
10/10

Great shoping, rapid parcel :)

Product of service:
Demon Flexforce X V6 D3O/XRD Mens Shorts

Published on

Answer Snowboards.eu

Hi Karol, thank you for the great review! Happy to hear the parcel reached you so quickly. The Demon Flexforce X protective shorts are a smart choice, since they make those first falls of the season (or the park sessions!) a lot more comfortable. Enjoy riding, and we hope to see you again at Snowboards.eu! – Team Snowboards.eu

Answered on

Snowboards.nl

StarEmpty starEmpty starEmpty starEmpty star
2/10

Product zou snel geleverd worden, maar na lange tijd nog steeds geen levering te hebben ontvangen, meerdere keren gebeld en gemaild. Ze bleken in een verhuizing te zitten, en beloftes werden telkens niet nagekomen. Uiteindelijk bleek product niet leverbaar. Zou iedereen afraden hier een bestelling te doen.

Product of service:
Helm

Published on

Answer Snowboards.eu

Hoi, het spijt ons enorm om dit te lezen. Tijdens de verhuizing van ons magazijn liep niet alles zoals het hoort, en dat heb jij helaas flink gemerkt. Dat je lang moest wachten, meerdere keren contact moest opnemen, beloftes niet werden nagekomen en het product uiteindelijk niet leverbaar bleek, is echt niet hoe we met onze klanten willen omgaan. Onze welgemeende excuses daarvoor. We hebben je ervaring intern besproken om te voorkomen dat dit nog eens gebeurt. Groet, het team van Sideways

Answered on

Mikael

StarStarStarEmpty starEmpty star
6/10

Good experience and happy with products and price. Improvment possibilties for Sideways/Snowboards.eu are shorter delivery time and responsivness. The information of shipping before 16.00 the same day and shipping on Mondays for Saturday/Sunday orders are not correct. It took 10 days until the order was packed and pick up by courier, the reason communicated was due to moving the warehouse, so these discrepancies might be temporary.

Product of service:
Jones Stratos and Flow NX2

Published on

Answer Snowboards.eu

Hi Mikael, thank you for your detailed and honest review. We’re happy to hear you’re satisfied with your products and our affordable prices. You’re absolutely right about the delivery time: during the move of our warehouse, orders took longer than our usual shipping promises, and we should have communicated that more clearly on our website. Our apologies for the wait and for the slower responses during that period. [Now that the move is complete, we’re back to our usual fast shipping, with orders placed before 16:00 shipped the same day.] Thanks for your feedback and for your patience, and we hope to welcome you back soon! Best regards, the Sideways team

Answered on

petter alatalo

StarStarStarStarHalf star
9/10

Just nice:)

Product of service:
rome katana aw pro

Published on

Answer Snowboards.eu

Hi Petter, thanks for your review! 😊 Glad to hear you had a nice experience with us. Fast shipping, affordable gear and friendly service, that’s what we’re all about. Enjoy your rome katana and have a great season! Best regards, the Sideways team

Answered on

Vko

StarStarStarStarStar
10/10

Dpd takes 10 days for the delivery, the price for the board was one of the cheapest for Europe. Everything was fine, the board is great.

Product of service:
Rome Ravine 161

Published on

Answer Snowboards.eu

Hi , thank you for your review! We’re really happy to hear you’re pleased with your board and that you found our price one of the best in Europe. That’s exactly what we aim for: great gear at affordable prices. We’re sorry the delivery with DPD took 10 days. That’s much longer than we’d like, and we’ve shared your experience with them. Enjoy your new Rome board and have an awesome season on the slopes! Best regards, the Sideways team

Answered on

Ferry

StarStarStarStarStar
10/10

Fijne medewerkers en goed geholpen!

Product of service:
Jones Aviator 2.0

Published on

Answer Snowboards.eu

Hoi Ferry, hartelijk bedankt voor je fijne review! Leuk om te horen dat je goed geholpen bent door ons team. Persoonlijk advies en een goede service vinden we ontzettend belangrijk, of het nu gaat om een nieuw snowboard, bindingen of onderhoud. Heel veel plezier op de piste en tot de volgende keer! – Team Snowboards.eu

Answered on

Wessel Baerveldt

StarStarStarHalf starEmpty star
7/10

Package has not arrived yet, dpd is acting weird and taking almost over a week now. Package went from Oirschot (near Den Bosch) to Zeeland, which is further from the delivery adress than Oirschot…

Product of service:
Board and bindings

Published on

Answer Snowboards.eu

Hi Wessel, thank you for your review, and our apologies for the late reply. We’re sorry your package took so long to arrive. Once a parcel leaves our warehouse it’s in the hands of DPD, but we understand how frustrating it is to see it travel in the wrong direction and wait over a week. We’ve shared your experience with DPD so they can look into what went wrong. We hope your order has reached you safely by now. If not, or if anything else isn’t right, please contact us with your order number and we’ll sort it out for you straight away. Best regards, the Sideways team

Answered on

Reviews

Snowboards.eu collects company reviews at Feedback Company. The company collects reviews independently.

Snowboards.eu has achieved the following results:

  • checkAverage score: 8.7/10
  • check502 collected reviews
  • checkFirst review written on 12 September 2019

Snowboards.eu

Contact

Reliable and transparent

To provide an optimal customer experience, listening to your customers is essential. That is why we continuously measure experiences at Feedback Company. We ask the right question, to the right person, at the right time. Measuring experiences is key. Our research focuses on Customer Experience (CX), Product Experience (PX) en Employee Experience (EX).

Feedback Company collects feedback with verified data from its customers. The company is committed to fighting fake reviews and verifies the origin of the reviews.Click here for more information about Feedback Company’s review policy and how the review page is created.

Data Pro Code
MOA Fair Data keurmerk
Feedback Company
Google Review Partner
Elemental Water Foundation
detractors00%
passives00%
promoters100100%
sadface
0
sadface
1
sadface
2
sadface
3
sadface
4
sadface
5
sadface
6
neutralface
7
neutralface
8
happyface
9
happyface
10

Net Promoter Score (NPS)=% Promoters - % Detractors

502 reviews

Michal Meško

StarStarStarStarStar
10/10

very good, fast shipping, not tried yet as it is a gift.

Product of service:
snowboard gloves

Published on

Yannick Glodzik

StarStarEmpty starEmpty starEmpty star
4/10

fast delivery, but sad service. Asked for a return label, but was answerd a not asked question. Also it allways takes days to get an answer...

Product of service:
demon protectors

Published on

Answer Snowboards.eu

Hi Yannick, thank you for your feedback, and we’re sorry your experience with our customer service wasn’t what it should be. You asked for a return label and should have received a clear and quick answer to exactly that question. We understand how frustrating it is to wait days for a reply, and we apologise for that. We have since sent you the return label, so your return can be processed. We’re glad you were happy with the fast delivery, and we’re taking your feedback seriously to improve our response times. If you have any further questions about your return, please don’t hesitate to contact us. Best regards, the Sideways team

Answered on

Railey

StarStarStarStarStar
10/10

Wow, fast and good pricing. Very happy

Published on

Vikto Sobol

StarStarStarStarHalf star
9/10

Satisfied

Product of service:
Jones Flagship Pro 2026 & Jones FASE bindings

Published on

Answer Snowboards.eu

Hi Vikto, thank you for your review! We’re glad to hear you’re satisfied. Whether it’s fast shipping, affordable gear or helpful service, we’re always happy to help. Enjoy your Jones flagship board and bindings and have a great season! Best regards, the Sideways team

Answered on

Anonymous

StarStarStarStarStar
10/10

Fast and reliable!!

Published on

Asim Hodzic

StarStarStarStarStar
10/10

Great Service

Product of service:
Forum Destroyer

Published on

Answer Snowboards.eu

Hi Asim, thank you so much for your review! We hope you’re already looking forward to your first runs on the Forum Destroyer 158W. It’s a powerful, fun board, and since it came with our free wax service, it’s ready to ride straight out of the box. Great to hear you were happy with our service, all the way to Austria! Have an amazing season and enjoy every turn. – Team Snowboards.eu

Answered on

Rolandas Kumpys

StarStarStarStarStar
10/10

All was clear, fast delivery. Thanks

Product of service:
Snowboard

Published on

Answer Snowboards.eu

Hi Rolandas, thanks a lot for your review! Glad everything was clear and the fast delivery to Lithuania went smoothly. Enjoy your new Yes Typo 156W. It’s a really versatile board that’s great all over the mountain, and since we waxed it for free before shipping, it’s ready to go. Have an awesome winter! – Team Snowboards.eu

Answered on

David Lamma

StarStarStarStarStar
10/10

Top Ware zum günstigen Preis!!!

Product of service:
Thirtytwo TM-2 Wide Gr.42

Published on

Answer Snowboards.eu

Hallo David, vielen herzlichen Dank für deine tolle Bewertung! Schön, dass du mit Qualität und Preis so zufrieden bist. Top-Marken zu fairen, günstigen Preisen anzubieten ist genau unser Ziel. Mit deinen neuen Thirtytwo TM-2 Boots bist du bestens für die Saison gerüstet: bequem, stabil und mit super Halt. Viel Spaß im Schnee und bis zum nächsten Mal! – Team Snowboards.eu

Answered on

Karol Gregorowicz

StarStarStarStarStar
10/10

Great shoping, rapid parcel :)

Product of service:
Demon Flexforce X V6 D3O/XRD Mens Shorts

Published on

Answer Snowboards.eu

Hi Karol, thank you for the great review! Happy to hear the parcel reached you so quickly. The Demon Flexforce X protective shorts are a smart choice, since they make those first falls of the season (or the park sessions!) a lot more comfortable. Enjoy riding, and we hope to see you again at Snowboards.eu! – Team Snowboards.eu

Answered on

Snowboards.nl

StarEmpty starEmpty starEmpty starEmpty star
2/10

Product zou snel geleverd worden, maar na lange tijd nog steeds geen levering te hebben ontvangen, meerdere keren gebeld en gemaild. Ze bleken in een verhuizing te zitten, en beloftes werden telkens niet nagekomen. Uiteindelijk bleek product niet leverbaar. Zou iedereen afraden hier een bestelling te doen.

Product of service:
Helm

Published on

Answer Snowboards.eu

Hoi, het spijt ons enorm om dit te lezen. Tijdens de verhuizing van ons magazijn liep niet alles zoals het hoort, en dat heb jij helaas flink gemerkt. Dat je lang moest wachten, meerdere keren contact moest opnemen, beloftes niet werden nagekomen en het product uiteindelijk niet leverbaar bleek, is echt niet hoe we met onze klanten willen omgaan. Onze welgemeende excuses daarvoor. We hebben je ervaring intern besproken om te voorkomen dat dit nog eens gebeurt. Groet, het team van Sideways

Answered on

Mikael

StarStarStarEmpty starEmpty star
6/10

Good experience and happy with products and price. Improvment possibilties for Sideways/Snowboards.eu are shorter delivery time and responsivness. The information of shipping before 16.00 the same day and shipping on Mondays for Saturday/Sunday orders are not correct. It took 10 days until the order was packed and pick up by courier, the reason communicated was due to moving the warehouse, so these discrepancies might be temporary.

Product of service:
Jones Stratos and Flow NX2

Published on

Answer Snowboards.eu

Hi Mikael, thank you for your detailed and honest review. We’re happy to hear you’re satisfied with your products and our affordable prices. You’re absolutely right about the delivery time: during the move of our warehouse, orders took longer than our usual shipping promises, and we should have communicated that more clearly on our website. Our apologies for the wait and for the slower responses during that period. [Now that the move is complete, we’re back to our usual fast shipping, with orders placed before 16:00 shipped the same day.] Thanks for your feedback and for your patience, and we hope to welcome you back soon! Best regards, the Sideways team

Answered on

petter alatalo

StarStarStarStarHalf star
9/10

Just nice:)

Product of service:
rome katana aw pro

Published on

Answer Snowboards.eu

Hi Petter, thanks for your review! 😊 Glad to hear you had a nice experience with us. Fast shipping, affordable gear and friendly service, that’s what we’re all about. Enjoy your rome katana and have a great season! Best regards, the Sideways team

Answered on

Vko

StarStarStarStarStar
10/10

Dpd takes 10 days for the delivery, the price for the board was one of the cheapest for Europe. Everything was fine, the board is great.

Product of service:
Rome Ravine 161

Published on

Answer Snowboards.eu

Hi , thank you for your review! We’re really happy to hear you’re pleased with your board and that you found our price one of the best in Europe. That’s exactly what we aim for: great gear at affordable prices. We’re sorry the delivery with DPD took 10 days. That’s much longer than we’d like, and we’ve shared your experience with them. Enjoy your new Rome board and have an awesome season on the slopes! Best regards, the Sideways team

Answered on

Ferry

StarStarStarStarStar
10/10

Fijne medewerkers en goed geholpen!

Product of service:
Jones Aviator 2.0

Published on

Answer Snowboards.eu

Hoi Ferry, hartelijk bedankt voor je fijne review! Leuk om te horen dat je goed geholpen bent door ons team. Persoonlijk advies en een goede service vinden we ontzettend belangrijk, of het nu gaat om een nieuw snowboard, bindingen of onderhoud. Heel veel plezier op de piste en tot de volgende keer! – Team Snowboards.eu

Answered on

Wessel Baerveldt

StarStarStarHalf starEmpty star
7/10

Package has not arrived yet, dpd is acting weird and taking almost over a week now. Package went from Oirschot (near Den Bosch) to Zeeland, which is further from the delivery adress than Oirschot…

Product of service:
Board and bindings

Published on

Answer Snowboards.eu

Hi Wessel, thank you for your review, and our apologies for the late reply. We’re sorry your package took so long to arrive. Once a parcel leaves our warehouse it’s in the hands of DPD, but we understand how frustrating it is to see it travel in the wrong direction and wait over a week. We’ve shared your experience with DPD so they can look into what went wrong. We hope your order has reached you safely by now. If not, or if anything else isn’t right, please contact us with your order number and we’ll sort it out for you straight away. Best regards, the Sideways team

Answered on

Reviews

Snowboards.eu collects company reviews at Feedback Company. The company collects reviews independently.

Snowboards.eu has achieved the following results:

  • checkAverage score: 8.7/10
  • check502 collected reviews
  • checkFirst review written on 12 September 2019

Snowboards.eu

Contact

Reliable and transparent

To provide an optimal customer experience, listening to your customers is essential. That is why we continuously measure experiences at Feedback Company. We ask the right question, to the right person, at the right time. Measuring experiences is key. Our research focuses on Customer Experience (CX), Product Experience (PX) en Employee Experience (EX).

Feedback Company collects feedback with verified data from its customers. The company is committed to fighting fake reviews and verifies the origin of the reviews.Click here for more information about Feedback Company’s review policy and how the review page is created.

Data Pro Code
MOA Fair Data keurmerk
Feedback Company
Google Review Partner
Elemental Water Foundation