Corry

Scherpe prijs, snelle levering.

De artikelen zijn zeer scherp geprijsd.

Great service

Tot en met vandaag 3 x een bestelling gedaan via de website. Alle de drie de keren heeft NootroFit haar beloftes niet nagekomen. Helaas hebben ze ook niet gereageerd op een bericht die ik via de...

- Breed assortiment op het gebied van zelfoptimalisatie.
- Goede opbouw van de website waarbij je eenvoudig producten kunt vinden die bij je behoefte passen.

- Sneller reageren op berichten via website
- Proactiever zijn bij klant op de hoogte houden als bestelling om wat voor reden dan ook vertraging oploopt.

Super! bestelling was de volgende dag in huis en het product was keurig ingepakt.
enige verbeterpunt is de manier waarop de mails eruit zien die je krijgt.

Snelle service, product in een nette doos geleverd.

de email is niet opgemaakt, wanneer de template van alle emails overeen komen geeft dit een professionelere indruk.

Abigael

Tot dus goed ik ben de New Mood bezig en dat helpt wel ik ga zien .Maar op ander gebied ben er slecht aan toe en heb goede hulp nodig gelukkig krijg ik die ook maar dat gaat veel tijd kosten twee...

Yannick Max

Altijd netjes op tijd en in orde, je merkt dat het gaat om echte kwaliteit!

Zeer goede producten! Geweldig!

DUUR

julian

Mijn ervaring was zee goed, het product was zeer snel en in perfecte staat geleverd, weker niets op aan ter merken

mooie website

Heel erg tevreden! Product mtc olie voldoed aan alle eisen, perfecte kwailiteit , zachte romige smaak en fijne prijs. Zelf drink ik in de ochtend de bulletproof koffie, en heb geen honger tot ong....

Prima ervaring

Marc

Bestelling werd niet zoals beloofd de volgende bezorgd. Zelfs niet verzonden. Pas 4 dagen later kreeg ik een orderbevestiging en na 6 dagen was mijn bestelling binnen. Teleurstellend.

Goede productinformatie

Schijnbaar populaire producten waren niet op voorraad. Niet erg professioneel en ook weer teleurstellend.

Reactie NootroFit.nl:

Hi Marc,

Allereerst wil ik je graag bedanken voor je bestelling en de gegeven Feedback.
Helaas hebben wij niet onze belofte na kunnen komen van 24 uurs levering. Dit had uiteraard niet mogen gebeuren. Onze excuses hiervoor.

Je pakket had helaas vertraging opgelopen omdat er wat fout was gegaan tussen de verificatie van de betaling en onze webshop. De betaling was wel doorgekomen maar niet terug verstuurd naar de webshop. Na een handmatige verificatie is het pakket eindelijk toch klaargemaakt.

Alles wat bij ons op de webshop live staat is officieel direct uit voorraad leverbaar, dus laten we hopen dat in je volgende order geen technische problemen meer meemaakt.

Hierbij biedt ik je ook graag een kortingscode aan waarmee je 5% korting ontvangt op je order: TELAAT

Mvg,
Wiggert